Hozzászólások

Ez az Zoé, hogy nem történik meg. Bátortalankodás van, hogy akkor most nekem ezt szabad-e, meg hogy kiadhatom-e a környezetet, inkább szűk legyen meg veszítse el a jellegét, de abból nem lehet baj. Ja. Csak nincs közlés sem. Csaba pedig tudja, hogy hogyan kell csinálni, szóval csak arra bátoríthatom, hogy hajrá, tessél csak belemenni a mélyibe.

Ajj nem mar de hat hiszen ha nem akarod akkor is megtortenik :)

Ez a "ha kozolni akar", ez jo. Jo lenne. Jo lenne eljutni addig.

De a fénykép első körön nem engedheti így el a gyeplőt, ha közölni akar, és nem csak esztétikázni, mert onnantól a néző kedvén múlik, hogy kezd-e egyáltalán valamit vele. Meg kell fogni valamivel a figyelmet, ha mismásolás van, akkor zavarba hozod a nézőt, hogy mi a tök.

Azért lehet látni ezt a sok mindent, mert semmi nincs ott, vagyis tiszta a lap, érted, azt látsz oda, ami csak eszedbe jut. Ha már ott lenne valami, akkor az lekorlátozná (ááá bocsi nem direkt volt) arra az egy valamire. Persze ez nem baj vagy ilyesmi, csak mondom a mechanizmust. Viszont amit Zsolt mond, az tényleg megállja, egy kicsit távolabbról egy tágabb kép jobb(?)-alkalmasabb színpad lehetne mind a zsibongáshoz, mind az űrhöz.

És ahhoz, hogy mindaz ott lehessen, amit Zoé odaképzel, másnak is, ahhoz tágabbnak kell lenni és valaminek ott kell lenni, igen, hogy ne csak színpad legyen.

Na ez a bajom, es lehet, hogy ez csak nekem baj, hogy ezt mindet latod, es ugyanakkor egyiket sem. Ha az egyik ott lenne, akkor nekem tobb lenne, mint diszlet.

Értem, hogy üres, de nem értek veled egyet, hogy üres díszlet. Több tucatnyi lábat látok le-fel lépkedni, rohanni, ugrani, csoszogni, ott felejtett félpár zoknit, pattogó labdát, kukucskáló macskát és így tovább és így tovább... szóval a semmivel szem elé tenni száz történést, hát, megint csak egy ügyes kép lett.

Új hozzászólás