Konyha, asztal

A fiam előszedte a pentacon six-et. Belenézve a mattüveges keresőbe valahogy sokkal könnyebb komponálni. Nem tudom igazán tettenérni miért. Lehet, hogy a mattüveg kisebb mélység élessége, a képarány vagy valami más de kísérlet képpen elkezdtem keresni ugyanazokat a beállításokat digitálissal és hatványozottan nehezebb. Miért van ez? Neked van ötleted Zsolt, vagy bármelyikőtök?

István, ez egy igen jó kompozíció, amit találtál, és kedvelem is eléggé, van benne valami a klasszikus fotográfiából, de van egy bajom. Minden ferde. Valami, ami az asztalon van, az a reszelő, ha ahhoz lövöd a függőlegest, akkor van egy alapvonal, alaphang, amihez már a többi beáll. De így ez felborul. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Az ajtófélfák is segítenek, ezek, meg az a reszelő adja meg, hogy mi a függőleges alapvonal.

Bevallo magam is bajban voltam azzal, hogy hogy állnon a kép. Amikor ennyi ferde egyenes van egy képen könnyen jutok bajba. Az alját alpból levágtam, de úgy éreztem kell valamit hagyni a pult széléből. Ez alapból két ferdével megdobta a képet. A háttér is dúskál a ferdékben. Itt tényleg csak a függőlegesek egyenesíthetik ki a képet. Én valahogy a "csendélet alját igyekeztem vízszintesre állítani de az nem elég egzakt dolog. Köszönöm a tanácsot!

Új hozzászólás