Másképp

Ez a heti feladványom eredetileg gondolt egyik megoldása. Beállításban így akartam kivitelezni, csak tempera híján jóddal próbáltam stilizálni a vért. Látom a hibáit, ezért csak ide szúrom mint lábjegyzetet. Pedig ha azt a csuklót meg tudom csinálni hitelesebbre, ez lenne. De majd mondtok rá valamit

Hozzászólások

Szerintem, (bár ez az én sejtésem) koncepciós probléma van. Egyrészt a kezét nem tartja így senki aki alél, mert így tartani kell a kezed, aki alél, az meg nem tartja. Tehát a kézfej lehanyatlik, és inkább a káb mellé, mint annak felsőrészével síkban. Valamint hiányzik a víz (aminek eleve több jelentése van ilyen esetben), valamint a víz is lehetne koszos-véres. Az már más kérdés, hogy így a kamera pozíciója jó-e vagy inkább oldalról mutatna többet. Hangsúlyozom, szerintem!
Egyébként egy jó irány, érdekes ezzel próbálkozni (magam is játszottam ugye a vérrel, igaz én betadinnel).
+ ha a csuklód lefelé hanyatlik, eleve nem kell a vágást mutatni csak a vért..
+ ha túl sok a vér, az nem feltétlenül jó, bár kérdés mit akar mutatni, a segély kérést, vagy egy véres szenvedős halált, vagy annak beáltát?

Ha látnátok a RAW-ot, elhinnétek hogy az is csoda hogy ennyi sikerült. Nem terveztem meg 100%-ra a koncepciót, sőt, mivel kivettem a mosógép csövét a kád széléről, hogy legalább azt ne kelljen lePS-elni, sikeresen úgy felejtettem, és tegnap este 10 centin állt a víz a lakásban. :D
Szóval mint írtam lábjegyzet, csak egy elhalt próbálkozás, amit azért szerettem volna mindenképp megmutatni, hogy legalább a javallatok alapján, ha nem is a közeljövőben, de újra tudjam fotózni.
A kevés vérre, na igen, persze hogy az, de nem mertem/akartam a jódot szétlocsolni, de most elgondolkoztam, hogy a piros tempera lé mennyire fogná meg az atyaúristent is, ha tócsában állna. Lehet nem vállalom be. Ötletek? :)

De miért ilyen kevés a vér? Még segélykiáltásnak is kevés. Erre az öngyilkossági kísérletre elég lesz egy ragtapasz is. :)

Igen István, kénytelen voltam színétől megfosztani, mert azt a barnás színét a jódnak nem tudtam egyszerűen pirosra húzni. A helyiség átrendezése fizikailag lehetetlen, örültem, hogy az állványt el tudtam úgy helyezni ahogy szerettem volna, panel fürdőszoba, na.

Viszont: percekig agyaltam én is a kád vízen hogy legyen vagy se, de valamiért úgy voltam vele hogy aki komolyan gondolja, annak pont hótmindegy hogy vízben vagy sem. Max hogy rettenetesen hideg a kád, de tényleg. Úgy voltam vele hogy ezt csak a filmek miatt hiszi a többség. De akkor van ennek mélyebb rétege, és tényleg tele kell engedni a kádat? Na de miért? Ez érdekelne. Utánanéztem, igen, a meleg víz és az alvadás. Eszembe nem jutott volna hogy ennyire gyakorlati a megfejtés.

Újabb film, hajjaj, még Zsolt Fridája is napirenden van, most még egy. Ígérem meglesz! :)

Oké, mondom is én mit látok. Egy tetovált női arcot a karon, ezt látom meg először. Van valami vérszerű cseppek is igen, de nem a csukló a baj, hanem az, hogy az elsődleges képi jegyétől megfosztottad a vért, azaz a színétől. A vér vörös, és ez a szín már önmagában alkalmas megemelni a pulzust, és feszültséget kelteni. Én a mosógépet is eltolnám onnan, és ha fontos lenne a hitelessége, akkor nem ülhet a modell víztelen kádba (ennek fiziológiájáról most nem írok). Most játszák még a mozikban az új Enyedi Ildikó filmet, a Testről és lélekről c.-t, ha nem láttad volna, nézd meg :)

Új hozzászólás