T27/4 Sivár reggel

T27/4 Sivár reggel

T-27 4.nap (T-24).
Sivár, kietlen, rideg reggelen

Hozzászólások

pontosan, és rímelnek a lépcsőkre is.

@Zsolt: igen, ebben igazat kell adjak: azok a fehér "fogazatok" ellensúlyozzák ritmikailag a sötét oszlopokat.

Nyözö, ha levágod a korlátot, ami marad, az érdektelen, kiveszel vele egy igen fontos ritmust.

Jánosom, hogy teneked mennyi bajod van, de nem gond, mert csak még egyértelműbbé teszi, hogy balra kellett volna elmozognod. :)

Igen ezt így nyilván megtudom csinálni, de nekem az a kompozíció amit vágtam az kell. Ez nekem túl közeli.. persze ez már egyéni szoc.prob. tudom.

Zsolt a mutatott vágásod is érdekes, de a "fentibizbasz" függőleges levágásával nekem furcsa lett a lépcső és a napfény alatta, olyan befejezetlen, elvágott, valahogy fordulnék zsigerből a géppel balra. :)

Nekem ennek a képnek a középső harmad-sávja az ami lényeges. Lehagytam volna a felső korlátsávot, és az alját sem biztos hogy ennyire kiereszteném, de a bal szél két oszlopáért sem fájna a szívem. :) Az a kuka direkt jó bele, és az a betörő napfény! Na az, az ami izgalmassá tudja tenni nekem a képet... Elképzeltem, hogy ha ezt így ahogy küldted meglátom a keresőben mit csinálnék vele, így "redukálódott" a leírtakra. Nekem ez jóval szűkebben, koncentráltabban jönne ki. Érdekes mennyire mást látunk meg ugyanabban a témában, tanulságos!

Felejtsd már el a francba a PS szar eszközeit, de tényleg, mintha nem is lennének. Minek? Olló. Ollóóóó, helló. :) (amúgy meg mondom, balra mozdulsz és megvan a kép a fenti basz nélkül, úgy talán még a középső oszlopok se ilyen cikcakkosan fednék egymást, hanem határozottan sorolódnának egymás után egymás mellé)

T27/4 Sivár reggel

A fenti jobb sarok, hogy jó legyen és annyit mozdulok balra, akkor nem állok szemben a középső oszloppal :(
Ezért gondoltam javítható clone-stamp-vel a jobb felső sarok.. otthon lehet meg is csinálom.

Vagy rosszul. Mi lett volna János, ha egy picit balra mozdulsz, és kihagyod a képből fenn azt a vackot? De ha már ott nem, akkor ollóval utána. A kukát meg ha kiveszed, megölöd a képet, unalmas lesz és érdektelen formajáték. A kuka vagy te.

Zsolt az előző képemnél lévő hsz-ban említette, hogy a képszéli és képközbeni hibákat lehetne kiigazítani, korrigálni (Lenyugtatni a képet, by: Demeter). Itt a jobb felső sarki folytonosságot és a kép közepén lévő kukát akár fixálhatnám is? Mert, hogy számomra ez mindig egy sarkos dolog, hogy ennyire belenyúljak-e egy képbe? Kvázi hamisíthatok-e ennyit a valóságból? Vagy rosszul fogom fel a dolgot?

Új hozzászólás