változások

változások

Ha két épületrész közötti különbségre tippelek, mint változás, tehát hogy van egy modernebb, egy még modernebb, meg egy kevésbé modern épület, akkor értem. Nem mondom, hogy jó helyen állsz, de értem. Most ebbe úgy bele akartál rakni mindent, amit csak lehet. Ott a helyszínen valószínű, hogy jól működött, de a képkivágás által itt már nem. Mert ott ennél többet láttál belőle, többet fogtál be belőle, csináltál egy álló képet. Ugye, értem, mert bele akartad fogni azt a nagy magas épületet, de ilyenkor érdemes valamiről lemondani, mert az egész így nem fog működni. Nem véletlen azért az, hogy a portré (portrait), meg a tájkép (landscape) angol nevében benne van, hogy miről beszélünk, hogy a portré az álló, a tájkép meg fekvő, tehát, hogy miért ez a beállítás? Azért, mert a tájat így nézegetjük, az ember vízszintesen, és ott van a kiterjedése, egy emberi arcnak meg függőlegesen, ilyen egyszerű. Nyilván városban sok minden megengedett, de tudnod kell, hogy az atmoszférából veszel el az állóval. (hegyi)

Hozzászólások

Akkor asszem kell egy nagylátó.. nincs mese. Köszönöm a kis leiratot, bevallom sosem villant be a portrait-landscape dolog, pedig elég kézen-landscape..

Új hozzászólás