Vonalkód

Az ötlet jó, a tárgyak is, amit látok, de itt is ugyanaz a túlhúzottság, túl kontrasztolt megoldás van, hogy az életlenséget és/vagy bemozdulást korrigáld, utólag. Ez bajos. Erre ott kell odafigyelni, hogy azok az alap követelmények, ami itt lényeges, meglegyenek, élesség, tónusok, mert ha ennyire belenyúlsz, azzal nem fogod ezeket utólag megoldani. Sok mindent lehet a laborban (a szoftver is labor), de élesíteni nem. Vagyis amit élesítés címen lehet csinálni, az borzalmas. Ezt ott akkor exponáláskor kell. És mondom, ez sokadik képed, aminél ezt látom, szóval kérlek, ennek nézz utána, mi a hiba kiváltó oka, és találjunk rá megoldást, mert így elpocsékolódnak az ötletek. Ha ez megvan valahol még a valóságban, kérlek ismételj. (hegyi)

Hozzászólások

Köszönöm Zsolt, megismétlem.

Jó kp Feri, el sem tudom képzelni mi ez de jó, ez a kent, vagy kapart dolog remek textúrájú.

Tamással gyakorlatilag mindenben egyetértek. A színek, a vonal párhuzam, az egész plasztikussága, a két ellentétes réteg, ahogy eggyé válik, mind remek! (És fent picit nekem is sok - de a jóból sok azért mégsem árt annyira... :) Még annyit, hogy csendélet helyett valami másnak tűnik inkább, még ha élettelen és szakadt dolgokról is van szó - de az utóbesorolás mindig macerás. Bármi is a kategória, tetszetős a kép!

Köszönöm Tamás, a javasolt arány is lehet, vonzott az 1:1 bélyegformátuma, persze 4:3-as bélyegméret is van.

Feri ez nekem nagyon tetszik, főleg az anyagszerűsége miatt. Föntről talán vágnék, 4:3-as arányra.

Új hozzászólás