Ebben a két 2007-es archív kisfilmben a ruhákról, jelmezekről, a színekről és azok dinamikájáról beszél Szőke ofő.
Ebben a két 2007-es archív kisfilmben a ruhákról, jelmezekről, a színekről és azok dinamikájáról beszél Szőke ofő.
Szőke ofő a filmben a kamera előtti munkáról beszél, félelmeinkről, szorongásainkról. 2007-es archív filmek.
Szőke ofő 2007-es archív filmjei ajánlásokkal a derítésre, világításra, fényekre.
Szőke ofő archív filmjei a kamerakezelésről, 2007-ből.
Ez itt már egy kettős portré, a macskáról, és a gazdájáról, vagyis feltételezhetjük, hogy itt a gazdát látjuk, mert nem csak attól van kapcsolat, hogy a kezében tartja ezt az állatot, hanem a megfigyelés is rajta van ezen a képen, a gazda szeme, az nagyon ott van. Örülök annak, hogy a macskán van a hangsúly, mert ezekben a szituációkban, legalábbis a gazdának ott belül, mindig a kicsi állat az, aki a fontos, tehát ő a főszereplő, rá büszke, és legyen az akármilyen koszlott macsek, vagy háromlábú kutya, de a gazda szemében az a legszebb, és ez a kép ezt mutatja, úgyhogy köszönöm szépen! Átteszem ezt a képet a házi kedvenc leckébe, és ott ez egy 3 csillagos leckemegoldás, ugyanis fontos a kapcsolódás. (hegyi)
értékelés:
Nagyon érdekes ez a képszerkesztési megoldás, amit itt látunk, mert nem csak teret ad, és nem csak arról szól, hogy milyen környezetben él a modell, és ebből a szempontból nem csak egy viszonyítási rendszert állít fel, hanem érdekesen kibillenti a stabilitásságából a képet. Mindazzal együtt, hogy nem egy kegyes ábrázolás, mert lássuk be, hogy az idő erősen jelen van ezen a képen, de azzal, hogy egy egyszerű eszközzel oldalra szerkesztette az alkotó a modellt, eléri azt, hogy a másik oldalra egy másik szereplő beérkezésének lehetőségét várjuk. A másik meglátásom az, hogy a világítás nem volt éppen baráti. A harmadik pedig az, hogy van a modell részéről egyfajta furcsa, még azt is mondhatnám, hogy a bizalmatlanság határát súroló meghökkentség, nem tudom, mi a jó szó. Ez a kicsit felhúzott szemöldök, kicsit elnyílt száj és az, hogy kifordul ebből a helyzetből, azt mutatja, hogy vagy nagyon hirtelen lett rajtakapva ebben a szituációban, vagy pedig nem fordult teljesen oda az alkotó felé, így a néző felé sem. Ettől függetlenül szerintem, ez egy jó portré, azzal együtt, hogy érdekes kérdés, hogy kit várunk a másik oldalra, a könyvekhez. Megadom a 3 csillagot, de a leckemegoldással még várnék, és azt szeretném kérni az alkotótól, ahogy a többiektől is, hogy az első három leckére érdemes lenne beküldeni megoldásokat, mert azokkal mutatkozunk be, és kezdjük el ezt az egész folyamatot, mert szerintem, az önportré nagyon fontos. (hegyi)
értékelés:
Más irányú elfoglaltságom miatt az Estiskolán a munkámat be kell fejeznem, mindenkinek további sok sikert kívánok!
Szőke András
adószámunk
18296666-1-42
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Hozzászólások
Aureliano
2024. 04. 24. - 10:29
Meghallgattam, pont passzolt egy konténer sarkában lévő ágy sarkában magzati pózban kucorgás…
Bach Viktória
2024. 04. 23. - 21:06
20:16:47 ‹Zsolt› na, ez az elköteleződés az, ami bennem semmiféle testmozgás felé nincs meg 20:16:…
Alexovics Ingrid
2024. 04. 22. - 10:18
Persze, vidd csak Viki. :)
Török József
2024. 04. 21. - 19:14
Tama Bajusz című műsorának ismétléséhez ezt a fotódat választottam ajánlóképnek.
Török József
2024. 04. 21. - 13:15
A Teleki tér „újratöltve” című műsorhoz ezt a fotódat választottam ajánlóképnek.