borongós

A felső szürke sávval, Bogi, nem tudok mit kezdeni, ha azt letakarom, akkor ez egy tökéletes kép, teljesen a Volt egyszer egy vadnyugat hangulatát hozza, még a zenét is hallom hozzá és aztán kifordul a kamera és látjuk a két főszereplőt, akik már a nagyvárosban fognak összecsapni a gyártelepen. Hangulata van a dolognak, amit csinálsz és nagyon jó, hogy van rajta élesség, de nagyon minimális, csak jelzésértékű és ettől válik értékessé vagy értékelhetővé az életlenség, ami a háttérben van, és ennek így szerepe lesz, szóval minden nagyon rendben van, de a felső szürke sávra kérek egy magyarázatot, hogy azt miért csináltad. (hegyi)

Szürke

Szürke

Próbálgatok különféle pózokat, színeket... :)

Az első, ami vagy aki eszembe jutott, Amy Winehouse. A szemed miatt. A szemeidben van valami, nem tudom jól kifejezni, valami időtlen, valami kortalan, vagy máshogy mondva valami nagyon öreg (ezt ne vedd sértésnek, remélem érted, hogy hogyan gondolom). Minden egyéb abszolút a korodhoz illő és egyben is van, de a szemeid, azok nagyon erősen sugároznak, úgyhogy bevallom, engem nem érdekel, hogy a válladdal mi van, persze, egy picit ha még kapunk, az jobb lenne - vágni semmiképp se - mint ahogy fenn is lehetne egy fokkal több, hogy a kezed ne szoruljon ennyire a szélére, de mindez annyira mellékes, mivel hogy a képnek ritka erős kisugárzása van. Várom nagyon a folytatást. U.i.: arra viszont figyelj, hogy ha a vállpánt részt letolod, az ne forduljon ki, akkor vidd az ujjat is lejjebb, hogy színén maradjon az anyag, mert a varrás az nagyon "civil". (hegyi)

Pillanatok

Pillanatok

Kedves Boglárka, egy képhármast kapunk, amiből kettő számomra jó ritmus és van íve is, és kapcsolódik is, de a harmadik az mintha visszakoztál volna, mintha megijedtél volna, és akkor legyen a hajam... de ha az első arc, a második láb, azaz kettőn van testrészlet, akkor a harmadiknál nincs egyensúly, ha ott csak egy hajzuhatag látható. Vagy ha haj, akkor nem kell a láb, akkor a fejhez és hajhoz kell találni egy harmadikat. Ami a képeket illeti, finomak, jól exponáltak, a keret sajna belevág a nagylábujjadba, de ez is korrigálható majd. Szóval összességében azt kell mondjam, hogy minden fenti dumám ellenére bátor képsor és azt is mondom, hogy ahogy ennyiből meg tudom ítélni, van szemed és érzékenységed is a fotózáshoz, ráadásul ami a legfontosabb, nyitottságod is. Hajrá, várom a folytatást! És ha van kedved, elgondolkodni a fentieken, akár lehetne ismételni is ezt. Ez egy kirakós, így kezeld. (hegyi)

Eltévedt fókusz

Eltévedt fókusz

(Nikon D5100, 18-105mm obi) Mostanában kezdtem önportrékat készíteni, még nehézséget okoz a fókusz beállítása és az időzítő egyidejű használata. A beömlő fény ellen nem tudtam védekezni, a szobámban fotóztam. :) Köszönöm, hogy itt lehetek!

Kedves Boglárka, köszöntünk a Látszótéren! Ez egy nagyon erős belépőkép, bemutatkozás, és minden hibája ellenére is azt mondom, hogy határozott énképről tanúskodik. Ez fontos. Ugyanis az önismeret, a saját magunk megfogalmazása kifejezetten szükséges ahhoz, hogy másokról is majd jó képeket tudjunk készíteni. Érdemes ezzel foglalkoznod, gyakorolnod. A következőkben majd azt kéne kipróbálni, hogy egy-egy mimika, gesztus hogyan tud megjelenni, mit üzenhet, mi hogy működik a képen - ez most itt egy kacér, kihívónak is mondható gesztus, miközben elsődlegesen az ártatlanságból indul ki, a semmit se tud semmiről érzetből, de mégis benne van már egy felnőttes mimika, ami azt hozza, hogy azért rafinált a lány, tudja, hogy hatással van a nézőre. Ezek nagyon érdekesek és mondom, fontosak is, mert ezzel azt is tudod érzékelni, hogy a fejben eldöntött dolog mennyire képes átjönni a képen és mennyire éri el a célt azaz, hogy a néződ azt látja-e amit te szeretnél láttatni. Ráadásul még egy fontos ügy, hogy pontosan érzed majd, hogy mit lehet elvárni majd egy modelltől. Köszönet, hajrá! (hegyi)