Biztonságban

Biztonságban

A cím nem olyan erős, mint a kép, ami nagyon jó megfigyelés, poénos is, hatásos. Viszont azt kell mondjam, hogy ehhez a kéoi világhoz, ami a graffiti világa neked is bele kell taposnod a gázba, azaz az utómunkára nagyobb hangsúlyt kell fektetni. Kontrasztemelés, világosítás, hogy ez a szürke fátyol lekerüljön a képről, egyből élni kezd és a kis növény szerepe is felerősödik. (hegyi)

Hozzászólások

Gazdag eseményözön című Véleményesünkhöz ezt a fotódat választottam ajánlóképnek, köszönettel.

Egy deka vitriol nincs. (A falfestéses képnél úgy érzem, hogy te estél nekem a seprűvel, de nem baj az, azért vagyunk, hogy legalább beszéljünk és ne csak wowwniceshootoljunk.) Mi az indoka annak, hogy levetted a kontrasztot és mi az, ami miatt ez a szürkés fátyol jobb megoldás, miért ne éljen az a kis növény? Van ott madár is, de azt például most vettem észre, pedig szoktam figyelni, szóval egyelőre nem értem, ezért kérdezek, nem azért, hogy bosszantsalak.

Egyetértek, a cím eredetileg külföldi nyelvű volt, és jó kislány módjára jól visszamagyarítottam. (Értsd: slendriánul.) Ami pedig az utómunkát illeti, az eredetihez képest sötétítettem és lejjebb vettem a kontrasztot, hogy ne "kezdjen el élni a kis növény..." Hát, ez van. Az utómunkával kapcsolatban engem meg lehet győzni (ha nem is nem könnyen), de most inkább azt látom, hogy kitérőek az egyeneseink, s mintha kicsit jobban bemártottad volna a vitriolba a tollad hegyét - a szokásosnál.
Köszönöm az értékelést.

Gondolom a madárkák vannak "biztonságban" a nagy házőrző miatt :)) Jó már a növényke kontrasztja is, de azért azok a szürke, alig-alig látható madárkák amelyek igazán izgalmassá tették nekem - miután egyáltalán észrevettem őket. Addig egy képregény-hatás dominált, de megint csak szép színekkel, jó kompozícióban, érthető, érezhető rétegekkel.

Új hozzászólás