Hangulat

Bara nagyon szépen tud dolgozni ezekkel a fényekkel-árnyékokkal, és gondolom ez annak is köszönhető, hogy ad magának időt, hogy ezekkel találkozzon és ne csak találkozzon, de ezeket magán át is tudja szűrni. Nagyon jót tud tenni a képnek, ha az alkotó tudja, mit akar. Itt azért én kompozícióban annyit hozzátennék, hogy ha a Bara egy picit elmozdulna a fa körül az óramutató járásával egyező irányban, talán csak egy lépésnyit, és megtartja a irányt, tehát a fa körüli kőből kirakott védőformáját a felső sarkba teszi ki és az árnyékot a sarokba futtatja ki, akkor izgalmasabb, koncentráltabb helyzet alakulna ki. Nyilván ezt a helyszínen lehet látni, hogy esetleg milyen tereptárgyak lógnának akkor bele, ami miatt ezt a kompozíciót mutatja a Bara, mert itt elindulnak vonalak a kép határain kívülről, másrészt nagyon érdekesek az árnyékok, és az utca felületén ezek a roncsolódások is, tehát ez talán kompozícióban úgy jobban összefogódna, de azért szerintem ez is egy háromdisznós kép a nyár leckére. Bár lassan ez már kezd az ősz leckébe is belelógni. (szőke)
értékelés:

Új hozzászólás