Kőmacska

Ez a kép két dolog miatt is fontos a Camilla életében, már amennyit mi láthatunk ebből; egyrészt nagyon jó, hogy egyre kevesebb, tehát az absztraktot a valós vizualitásban keresi, itt keresi a ritmusokat, tehát az absztrakciót a maga dokumentumfilmes szemén keresztül látja meg a világban, hiszen ez itt most egy geometrikus játék, egy valós utca felületén, ahol szimmetrikusan elhelyezi ezt a csatornafedőt, és ugyanakkor az absztraktban megkeresi a játékosságot, azaz a humor, mivel ha az ember képes ezt a képet, mint egy fraktált nézni, vagy mint egy olyan jelenséget, mint a trance, acid vagy house zenékben használják ezt a kifejezést, hogy loopolt, azaz önmagába visszatérő, egy taktus ismétlődik, ismétlődik, ugyanaz jön létre, mint amit itt a Camilla a címmel is alkalmaz, azaz a kőmacskakőmacskakőmacska… tehát a cím is egy önmagába visszatérő játék, mindez a játékosság, a szimmetriára törekvés is megvan a képben és én ezt jónak tartom, ez egy három disznós kép. És a macska a következő képen lesz majd látható. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Köszönöm, örülök az elemzéseknek, mert mindig egy parányibbal közelebb jutok az estiskola céljaihoz, bár még nem érzem igazán azokat.

Ez a szimmetrikus, centrális elrendezés jó is, rossz is. Alapvetően nem szeretem az ennyire központos képeket, itt viszont a középvonal mint egy fatörzs, vagy szökőkút ontja magából jobbra-balra a sugarakat, fent középen a koronggal. Tónusokban viszont van egy kis cseles asszimetria. Érdekes.

kőmacskakőmacskakőmacska macskamacskakőmacska...

Új hozzászólás