a szemközti garázslejáró havazás közben

Nekem az a problémám ezzel a képpel, hogy azzal, hogy életlenben van tartva ez a, talán erkélydísz, ezért az a dimenzió játék, ami segítené ezt a képet, nem jön létre, olyan, mintha ezt utólag tettem volna oda. Én biztos, hogy élesben tartotta volna ezt is. Ez az egyik gondolatom. A másik pedig az, hogy önmagában egy garázslejáró nem annyira izgalmas. Nyilván ahhoz, hogy ezen a keretezésformán átnézve maga ez a keretezés viszonylag párhuzamosokat adjon, az megkötötte a Gime kezét abban, hogy mit ábrázol a kinti világból. Mert egyébként jót tett volna, ha már ezt a garázslejárót ábrázoljuk, hogyha többet látunk abból a részből, ahol az autók a garázsba mennek. De igazándiból ezzel, azonkívül, hogy egy jó ötlet, nem tudok mit kezdeni, hogy miért fényképezek le egy garázslejárót, ahol se élet nincs, se nem szorult be oda semmilyen autó, semmi nem indokolja nekem ezt a képet így, ebben a formában. Lehet, hogy érdekes, izgalmas helyzeteket lehetne találni. Egyébként ott van valamilyen kerti grillsütő, ami izgalmas lehet. Én azt mondom, hogy a télben mókás helyzet, amikor a hó belep tárgyakat, esetleg olyanokat, amiket egyébként a nyárhoz kötünk és teljesen más funkciót és értelmez kapnak így ezek a tárgyak, de ennél a képnél én most ezt nem annyira érzékelem. Maga az irány izgalmas és a Gimének is azt mondom, hogy próbálja meg ezeket a finomságot megtalálni a környezetében, de azért egy picit koncentráljunk arra, hogy mit ábrázolunk, mert nem mindegy. Ahhoz, hogy ez a struktúra tudjon működni, hogy ezekkel az oválisokkal és ívelt formákkal úgymond jól tudjon feleselni ez a szögletes nagy tér, ami a garázslejáró, ahhoz ezt kompozícióban helyre kell hozni. (hegyi)

Hozzászólások

Bocs Tesó, de Tőled ez ideskevés... ;P

Új hozzászólás