Diók 2
A reggeli küldeményem javítanám ezzel. (bár nem tudom, hogy szabad-e a képkivágásokkal játszani, vagy az eredetit szeretnétek látni.) Mást nem módosítottam, csak a képkivágást. (Mert mást még nem is tudok.)

Az előzőekben is küldött a Tamás egy első leckét, és ott is a kézzel és a diókkal és egy marionett helyzettel vagy egy bábos helyzettel foglalkozott, itt ennek továbblépését látjuk. Itt már egészen konkrétan fölfedezhetőek olyan gesztusok, amit a pantomimesek, a bábművészek használnak, például Marcel Marceau, de akár azt is mondhatnám, hogy bizonyos animátorok hasonlóképpen dolgoznak az animációs filmjeik során is. Én azt mondom, hogy ez egy nagyon jó döntés, tehát a kép alapvetően ezeket a feladatait teljesíti. A technikáról azért nem kívánok szólni, mert folyik egy beszélgetés a kommentárokban az estiskolások és Tamás között, amit én nagyon-nagyon pozitív dolognak tartok, hogy segítünk egymásnak abban, hogy megtaláljuk azokat a technikai megoldásokat, amikkel az üzenetünk pontosítható. Tehát ebben nekünk nem is igazán kell belefolynunk, merthogy ti megtaláltátok azt a formát, amivel ezt a kommunikációt létre tudjátok hozni, és a későbbi képek során ugye az oldalon látjuk, hogy elérhetővé vált az, hogy a Tamás technikailag pontosítson. Ez köszönhető a többieknek is. Ugyanúgy, ahogy például a mostani táborban ezt nagyon jó volt látni, a tábor egy csapat, abban a pillanatban, hogyha látták, hogy valamelyikük elkeseredettebbé, bizonytalanná válik, abban a pillanatban a csoport segített. Ez mindig többre vezet, mint az önálló szó. Itt lehet fölfedezni azokat, ami nem biztos, hogy egy újonnan érkezőnek egyértelmű, ezért kívánom ezt itt kimondani nagyon határozottan, hogy itt lehet látni az Estiskola egyik célját, hogy egy olyan közösségi helyzet jöjjön létre, amikor nem egy felső irányítás, mi, a Pedellus meg az Osztályfőnök mondja meg a tuti frankót, hogy mit kell csinálni, hanem ebbe a folyamatba bekapcsolódtok ti is. Ez egy nagyon fontos helyzet. A képre pedig azt tudom mondani, hogy a kompozíciót tekintve, mert az értelmezhető, a kompozíciót tekintve egy jó megoldást látunk, kicsit talán a képkivágásnál valamennyi talán alul még szükséges lett volna, mert most nagyon letapad úgymond a kép alappontjához maga a gesztus. Tehát én két disznót adnék rá. (szőke-hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

két képet kaptam, ezt ,meg a másikat.

Gondolom ez nem a másik kép javítása, hanem egy olyané, amit mi nem láthattunk, mert a Pedellus ki se tette.

Ez sajnos annyira életlen, hogy inkább semmit se mondok róla. Legalább egy pici pont legyen éles a képen, mert így aza az érzésem, hogy sürgősen optikushoz kell mennem.

Új hozzászólás