endi bárhol 2
Nem is annyira bárhol: ennek a képnek a háttere az Indiai-óceánon készült, a kabinablakomból. Az orrom közepe táján halványan látható színváltás a horizont lenne. Ne dőljetek be, a tenger és az ég találkozása MINDIG vízszintes, én tartottam ferdén a gépet. :) Akkor is ugyanennyi érzékem volt a fotózáshoz, mint manapság.

Én nem tudom, hogy folyamatosan mért jut eszembe a Tamás előző képe kapcsán itt is a Pajor Tamás-féle Neurotic. Nekem valamiért a Neurotic időszak és a Fiatal Művészek Klubja és ez az egész Sex-e-pil és ez az egész idő sorjázik vissza. Talán, mert mondom, akkoriban használtuk ezt - Kőbányai Filmstúdió, KÖZGÁZ Vizuális Brigád - mert nem voltak más technikáink. Ugye a monitorról kamerával visszavett képeket gerjesztettük, áttüntettük, nem voltak még ezek a technikák, amik most és ezekkel készítettük el a különböző klipjeinket. Ebbe az időszakba kapcsolódik ez a kép. És egy variáció, egy félprofilos variáció az előző képre. Mondom, szerintem ezek önmagukban ezek a képek jók. Szóval ezek a ki színek, foltok, nyílván korabeli technikai hiányosságokból adódnak. Tehát azokkal én azért nem foglalkoznék, mert úgy a Xerox-nál és a fénymásolóknál is voltak ezek a kezdetleges hibák. Szeretem ezt a képet. Ez három disznó és többet ebből a típusból ne küldjél, hanem csináljál olyanokat, amiket most csinálsz, ne legyen az belőle, hogy négy hónapig ilyen szolarizált cuccok vannak, hanem most már dolgozzál, mert jó vagy. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Köszi, jól esett. De "Nem mese ez, gyermek..."

Ez a kép szimpatikus nekem :-)
Az alatta lévő szöveg nélkül is működik. Nem kell a mese alá.

Khm... Minek tagadjam: megnéztem a neten, hogy ki is az a Roy. :)

Nekem inkább egy kicsit Roy Lichtenstein.:)

Új hozzászólás