Magtár Alkonyatkor

Magtár Alkonyatkor

Az a baj, hogy az alkonyatot utómunkában azért egy kicsit közelebb kellene hozni abban az értelemben, hogy ne legyen ennyire szürke. Kis kontraszt emelés, kis világosítás, hogy legyen benne azért a fehér csúcsértékei is, mert e nélkül ez nincs jól exponálva. Az alkonyatnak ebben az értelemben nincs szerepe. Nagyon ritka az a helyzet, amikor a fekete-fehér jól hozza ki azt, hogy ez egy alkonyat, mert bebuknak a tónusai. A színesnél még talán, mert ott módosul a színhőmérséklet, ott könnyebb értelmezni ezt. Fekete-fehérben egy picit nehezebb. Nem erőltetném ezt, én most azt mondom, és ez a 365-ös képeidre is igaz, hogy szeretnélek téged kihozni ebből a "szélsőértékeket akarok exponálni" dologból. Egyrészt azért, mert a technikai készültséged nem teljesen alkalmas rá, a géped szenzorának az érzékenysége sokkal kisebb annál, mint a szemedé, ebből kifolyólag, amit úgy ítélsz meg szemmel, hogy ez még megfotózható, azt a géped már nem fogja tudni megmutatni, Nézd meg az autót, ott akkor kontraszt különbségek lettek, hogy a kerekei el is tűntek a kocsinak. Én azt mondom, hogy próbálj meg legalább egy órával korábban exponálni. És akkor ennek lehet húsa, lehet tere. Egyébként érdekesek ezek a találmányaid, már úgy értem, hogy ezek a dolgok, amiket találsz. Ezek az épületek tényleg hordoznak valami méltóságteljességet. Én abszolút javslom, hogy ha ez téged érdekel, akkor foglalkozz vele. Érdekes lehet akár az amerikai világban lefotózni, vagy megtalálni azokat a helyzeteket, amiket egy ilyen otthagyott, elhagyott ügyek, vagy nem teljesen funkcionáló, vagy más funkciót kapó ügyek. Van ennek értelme, csak próbáld úgy fotózni, hogy a te saját technikai lehetőségeidet figyelembe veszed. (hegyi)

Hozzászólások

Valami olyasmi, de az mintha a fűtés rendszerhez tartozott volna, nem a mozdonyhoz, aztán persze ki tudja, nem vagyok lokomotivológus.

Tényleg olyan jó nagy halszálkamintás hűtőrácsa volt a gépnek, igaz? :)

Nekem speciel mozdony jutott róla eszembe, mint a 424-es ami a Déliben állt évtizedekig és a szerelvények előfűtésére használták télen. Csak abból orrán száján dőlt a gőz olyankor.

Mint valami brutális tank, vagy birodalmi cirkáló. :) Vagy egy holdjárótalpú gigacipő! Mindenképpen nagy, fölénkmagasodó szerkezet.

Új hozzászólás