Beküldött megoldások

PAZ/365/II/ Háromszázhatvannégy
PAZ/365/II/ Háromszázhatvannégy

Pápai Adél Zoé

2017. június 29., csütörtök

PAZ/365/II/ Háromszázhatvan
PAZ/365/II/ Háromszázhatvan

Pápai Adél Zoé

2017. június 25., vasárnap

PAZ/365/II/ Háromszázötvenhét
PAZ/365/II/ Háromszázötvenhét

Pápai Adél Zoé

2017. június 22., csütörtök

PAZ/365/II/ Háromszázötven
PAZ/365/II/ Háromszázötven

Pápai Adél Zoé

2017. június 15., csütörtök

PAZ/365/II/ Háromszáztizenöt
PAZ/365/II/ Háromszáztizenöt

Pápai Adél Zoé

2017. május 11., csütörtök

Hozzászólások

Zárásképp egy kis pedellusi elemzés a 365-ös képsorozatodhoz.

Azt gondolom, hogy az iskola, a tanulás sokszor elvont téged a fotós melótól, de amikor volt rá érkezésed, akkor igen erős kompozíciókat, formai és színbeni játékosságot kaptunk. A legkevésbé alkalmas technikával azt hiszem te jutottál a legtovább el, mobillal fotózva egy nem túl acélos utómunka szoftver által is egyéni hangot találtál. Remélem folytatod a szakkörben a leckékkel is.

Először is bocsánat, hogy ennyi ideig nem válaszoltam! És ez érvényes az összes többi kommentre is. Dióhéjban annyi a kép sztorija, hogy volt 1-2 elképzelésem, kb. 50-60 rossz fotó és a végeredmény valami teljesen más lett, ami véletlenül sikerült így, ahogyan. És ez érvényes az öszes többi képre is. A fülbevaló az kivételesen tudatos volt :) 

Nagyon tetszik a kép. Annyi minden van rajta. A haj - a tekintet. A fülbevalók - a háttér. De az, hogy a világos miatti információ vesztéssel két dimenzióssá transzormálod magad, mint egy matrica az üvegen, ez az igazi. Sok tervezés volt mögötte, vagy spontán? Tényleg érdekelne.

Új hozzászólás