Egy tárgyanimációt látunk, bár a név nem teljesen stimmel, gondolhatjuk azt becenévnek is, szóval ennek az animációs filmnek a különlegessége az, hogy utószinkronnal az emberi alak szájmozgásai szinkronizálva vannak, és erre törekszik is a narrátor, ami nagyon nehéz technika, különösen a második felében a filmnek, ahol a nevetést animálja az alkotó. A formavilága, az egész üzenete nagyon megejtő a filmnek, miközben a célok között ott az öröm, de mégis ez egy szomorú üzenet, elsősorban az őszintesége és szeretetreméltósága miatt és esendősége miatt mindenképp 3 disznó. Szépen záródik és egy szomorú, áldozati történet, amit a színek is erősítenek. Az érződik az alkotásban, hogy nagyon fontos az alkotónak, hogy tartozhasson valahová, beszélhessen emberekkel, lehet érezni az egyedüllétet, az egész képi üzenet is ezt erősíti akár tudat alatt is, hisz egy sematikus háttér előtt látunk egy figurát. (szőke) értékelés:

Hozzászólások

Köszi hogy szóbaálsz velem,hangulatvilágitással próbáltam érzékeltetni hogy váltam sötét pistából vidám pistává egy kis időre.Tényleg szűkebre kellet volna venni,legközelebb figyelek.

Ez nekem tetszik, főleg, hogy tényleg megjelensz két képkocka erejéig.
Néhány technikai gondom azért van vele.
A megvilágítás túl direkt és az a kemény árnyék nagyon zavaró. Ugyanakkor a figura mégis túl sötét marad, talán a végén van egy kis rész, ahol jobb fénybe kerül. Gondolom az automata a nagy fehér háttér miatt besötétített, aztán amikor egy kicsit feljebb emelkedett a figura, akkor világosabbra vett az automata is.

Másrészt nem értem, miért hagytál ekkora üres felületet körülötte, vehetted volna szűkebbre is.

Új hozzászólás