Szerintem még azok a lécek vannak rajta, amiket hatéves koromban koptattam. Talán a festés is az.
Fotósorozatot látunk, és én a mozgás kategóriájában is el tudnám fogadni ezt az üzenetet, de a gyermekkorban is, a hozzáfűzés miatt elfogadható. Ami javaslatom lenne technikailag, hiszen itt egy mozgófilmnek bizonyos részeit láthatnánk, kiragadott képkockákat, ezekben a szituációkban véleményem szerint rögzíteni kellett volna a kamerát. Vagy úgy beleülni ebbe a kis padocskába, hogy a könyököket ezekhez a védő vaskorláthoz odanyomni, odapasszírozni, vagy valamilyen módon felrögzíteni a kamerát, kisállvánnyal, kötéllel, ragasztóval, bármivel. Ugyanis akkor az történt volna, hogy a kamera az egész mechanikai rendszerrel együtt mozgott volna, és lehetőség lett volna arra, hogy a körben forgó szerkezet az kevésbé lett volna elmosódott, és kevésbé lett volna olya, bár szép, de olyan bizonytalan, elmosott forma, mint a háttér. Azaz ez a pörgő szerkezet kapott volna egy előtér-szerepet, és egy előtér-háttér viszonylatban felerősödött volna a dialektikája a háttér elmosódottságának. Ezt én fontosnak tartanám elgondolkodni rajta, két disznó. (szőke)
értékelés:
Nagyon jó lett:) Mintha újra gyerek lennék és ott pörögnék:))))
Gratula!