Marjan Angelovski Oi Va Voi Interview című Music Wonders-éhez ezt a fotódat választottam ajánlóképnek.
Marjan Angelovski Oi Va Voi Interview című Music Wonders-éhez ezt a fotódat választottam ajánlóképnek.
.:kicsit finomítottam a hsz-losomon még mielőtt írtál, bocs, de tartalma ugyanaz:.
Külön örvendek (anélkül hogy bepuncsolnánk egymásnak:) hogy így álltál az egészhez és nem intézted el egy legyintéssel, kattintással.. sajna ahogy tapasztaltam (máshol!) nem feltétlen így mennek a dolgok, ahogy kéne.
Igen, egy más kép lenne de mégis ugyan az, szóval nem mondom hogy jobb úgy ahogy írtam, hanem ahogy Te is megfogalmaztad, másabb! (Azaz ezzel több mindent bele tudnék érezni talán erőltetés nélkül!)
Szép napot!
d
Kedves Dávid! Nagyon izgalmas, és nagyon fontos észrevételeket tettél! Kipróbáltam, megvágtam, és kifejezetten élnek a gondolataid a vágott képen! Gratulálok meglátásodhoz, nekem tetszik! Kicsit más kép lesz belőle, de azt hiszem ez természetes. A lámpát felerősíti, jobban fókuszál egy témára. Értem, látom, teljesen el tudom fogadni! Köszi szépen!
Mélyen tisztelt elvtársak! :)
Parttalan, szubjektív de talán nem értelmetlen vitát, illetve eszmecserét folytattunk nüansznyi és jelentéktelen különbségekkel!
De csak nem hagyott nyugodni a dolog és István utólagos engedelmével megnéztem felező harmadoló vonalakkal..,bocs&thx
Szóval amit írtam csak azért írtam hogy egy nagyon jó kép kiváló legyen persze csak az én nézetem ami ugye nem dogmatikus és nem is akar az lenni.. :)
Nekem ezen a színpadon két réteg van és egy közvetítő összekötő köldökcsatorna:
1. réteg a sziluett ahol van a fókusz ereje - ez a mindennapok színtere és helye ahol élnek működnek embernek, szóval élettér. ('szokványos', ugyanaz - fizikai értelemben)
2. réteg az égi színtér az örök változó, mindig mozgásban lévő, ismétlődő de más állandóság terepe, ahol (mikor hogy) a fény-sötét az úr.
Most épp hajlik többségében sötétbe révén a napszak és ide csatlakozik a köldök-sík mint összekötő elem, ez lenne az ember teremtette fény tartó a lámpa ami kiemeli az éjsötétjét karaktert és biztonság érzetet adva az éjhomályába.
(Remélem nem tűntem túl irodalminak stílusban, mert semmi közöm hozzá.)
És a vágás mint jelentéktelen felvetés csak erősítette volna komposztban ezt a fő képelemet amit nekem jelent a lámpa és fénye.
Megnéztem és szimpibb (ismétlem, az én erőtlen esztétikai értékrendszeremben) ha a bal képszél a tető gerincénél ér véget, ezzel kialakítva egy süllyedő átlót mely szinte középről indulva ki (ezt meg is lehetne ideologizálni ha akarnánk..) ezzel a jobbszél fokuszpontlámpa sem kerülne oly kívülre.
Az alsó rész lehet hogy kell, nem vitatom, én pusztán arról az oldalról közelítettem meg: ilyen tájban inkább fel-fele nézünk, az eget, horizontot, a színeket és formákat szemléljük, az alant sötétje érdektelen szvsz..
Nagyon remélem senkit nem untattam a fejtegetésemmel! Egyáltalán nem elemzés akart lenni, kritika célzat végképp nincs benne, csak próbálkoztam feltárni, mint arra alkalmast!
hellok
d
ui: Szerintem jó lehet az a szemlélet hogy tanuló célzattal megjeleníteni az exif adatokat azaz egy részét, én ehhez sajna lusta vagyok; de ha valakit érdekel és tudom akkor készséggel megosztom anélkül hogy technokratikusnak titulálnám magamban - ezt csak azért írom mert egyéb közösségi szintéreken találtam erre a hozzáállásra is példát...
Köszönöm figyelmeteket, és tanácsaitokat!
Alulról és oldalról biztosan nem szeretnék vágni én sem. Alul van a tere, még ha nem is látszik, az eszünk odateszi.
Felül vagyok dilemmában. Ha magamnak készítettem a fotót, biztosan nem vágok fent. Mert egyszerűen szeretem az érintetlen fotókat. (Tudom, nem hiszitek el, mert eddig 3 fotómból 2-t vágtam...:)
Ha másoknak is készül, már dilemmám van. Nem tudom eldönteni, hogy kell-e annyi sáv, jelent-e az ott még valamit? Nekem lezárásnak tűnt amúgy, de szimpatikus ha megvágom, akkor is...
A fotóról: sajnos lakhelyemen témaszegény vagyok, ezt meg a környékbeli házakat már annyiszor lefotóztam, hogy na. Majd mutatok villanyoszlopot is :)))
Valójában nagyon jó téma megfelelő ég kombinációval, és a kábelekkel...
Aztán látom, hogy nem szokás paramétereket írni... Pedig szerintem jó dolog a tanulás miatt.. Vagy mindegy? No, leírom ezt még ide: f9, 1/25s, 105mm, iso800, polár szűrő. Utómunka csak átméretezés.
Érdekes amit írsz, én is pont a lírában gondoltam, hogy maradjon a felje, mert az olyan szép légies és misztikus; az alja meg elég stabil így is szóval nekem érzésileg jobban adná az ujjnyi minusz onnan (mármint csak a sötétrészből kicsivel kevesebb), hadd repüljön a hajó!
De kompromisszum kész vagyok és legyen úgy hogy alulról egy ujj; fentről egy fél béna favágómódra :) és akkor arányosan balról egy icipici..
Na minnyáá' jön István aztán szét csap köztünk a bárdjával, hogy mit szőrözünk és farigcsáljuk a szálat :p
Végül, úgyis mindegy lényeg hogy működik ez meg pofon kérdése..
Hát, ha vágnék, semmi esetre se vágnék alulról, sőt. Ha feszeset akarunk, inkább fentről. Izgalmasabb ami alul történik, a fenti rész az a líra, de abból van elég a képen, onnan lehet vágni egy ujjnyit.
Hello!
Ez nagyon jó.. ez a kék-piros végpontokkal igazán fengshuis :)
Apró fényponttal finom minimál!
(Nem kötöszködök de mit szólnál ha aljábból és esetleg ha esztétikailag okésnak tartod jobbról is hangyabokányit vágva lehet erősebb lenne a komposzt.. ezt csak így zárójelbe jegyeztem meg.)
Grat!
d
ui: legalább most már azt is tudom, hogy a Nap mikor megy le pontosan (feltéve, ha friss kép..), köszi.
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Ide szerettem volna írni amit amoda írtam, hogy kedves és köszönöm! :)