Bill megmondta hogy ez a rossz vér
Mindent elvesz és sohasem kér
Akkor is forr amikor nincs miért
Elvisz az utca, a tér
/Ganxsta Zolee és a Kartel/
Csaba, a kép sok esetben leveti a verbalitást magáról. Formák vannak, ezek hatnak elsődlegesen, és csak valahol a sor végén jön majd az, amit esetleg a képcím, vagy valami ajánlószöveg adhat. Ezért írtam a példákat a szocreálból, mert ott igen sokszor igen egyszerű eszközökkel heroizáltak. Alsó gépállás, büszke tartás, és kész. Most azzal, hogy szemben vagyunk, nincs ítélet, nincs vélemény - így maximum az történik, ami akkor történik, amikor este rossz helyen van az ember rosszkor és egy galeri szembejön. De ahhoz meg nem elég ebben a feszültség és a helyszín, világítás se arra mutat. Tehát ha ezt elfogadjuk, hogy a drámai szemebnézéshez más helyszín és világítás tartozna, akkor azt kell nézni, hogy mi is van itt. Itt egy traverz. hívja, szívja magához tömegben a figurákat. És ezt egy alsó gépállás megoldaná. Tehát ha fontos a vastraverz, márpedig fontos, hiszen egyenértékű képelem, akkor ehhez kéne komponálni a figurákat.
Értem - látom, amit mondasz és inspirál a folytatásra!
Én ezt egy fontos mérföldkőnek látom ezen az úton.