kéz

kéz

A pozíció perfekt, nagyon kifejező, elesett, de nem ernyedt, céltalan, nem kapaszkodik, nem keres másik kezet, nem markol, nem tevékeny, viszont nem is pihen, nem nyugalmas, inkább önmaga ellen forduló, szuicidnak is mondható akár. A fények is jól lennének, de azt gondolom, hogy akkor lenne igazán tökéletes a megfejtés, ha egyrészt nem vetne az ujj árnyékot a karra, másrészt az, hogy mire tesszük a hangsúlyt az adná a szerepét annak, hogy a fény foltjai hova esnek. Ebben az értelemben a tenyér, az ujjak fontosabbak, mint a kar, és a tetoválás formái is érdekesek lehetnek, még akkor is, ha nem akarunk főszerepet nekik. Szóval jó ez a dolog, kifejező, van benne javítható rész is, várom a folytatást. (hegyi)

Hozzászólások

Nekem ez a kép: drámai. (jó értelembe véve, -ha van ilyen, hogy jó értelemben drámai)
Mégpedig a kéz tartása miatt. Ahogy szinte tört csuklóval "lifeg" a kezed.
A félig látszó tetkót nem is tekintem a kép részének, nem figyelek rá. (bocsánat.)
Inkább zavaró, elterelő látvány. A lényeg az alkar és a kéz hajlásszöge, meg ahogy az ujjaid állnak. Szerintem. Nagyon szuggesztív kép. Gratulálok.

Kicsit olyan koszosnak tűnik a kéz -ami nem baj -és elsőre az ugrott be, hogy az illető vagy szénnel-grafittal rajzolt. A második gondolatom az volt, hogy ez egy "melós" kéz. De lehet ez a koszosság érzet csupán a fények megtévesztő játéka.
A tetoválás amolyan érdekes ellenpontnak hat nálam, abból még hagytam volna. Meg amúgy is érdekesnek tűnik az a motívum.

Új hozzászólás