Cím nélkül

Cím nélkül

Tamás, néha vannak dolgok, amiket nem értek, ezeket meg szoktam kérdezni, és most is így kell tegyek, mert az nem megoldás, ha nézek ki a fejemből bután. Egyrészt a barnítás szerepét lenne jó értenem, hogy mi az, ami miatt ezt választottad. Ennél is fontosabb az, hogy mi az oka annak, hogy ennyire szűkösre van főleg a kép alja vágva, vagyis hogy ennyire megfosztod a modellt a súlypontjától. A macska szép darab lenne, és értem is azt, miért kedves vagy miért kerül képre, a háttér is tetszik és jól osztja a teret, de valahogy a többi nem egészen érthető, miért így történik. Segíts. (hegyi)

Hozzászólások

kell a második kép, a harmadik forma talán már nem. igyekszem megszokni.

A szobor csak egy fej. Van az expozícióban bőven részlet, még több is mint a barna változatban. Amúgy az egy triplex kép, vagyis három színből van kikeverve a monokróm. Én ilyet tudok nyomtatni. Lényege, hogy hatványozottan növekszik az árnyalatok száma. Triplex esetében 256 a harmadikon, míg szürke árnyalatos módban csak az alap 256.
De elkeveredtem, a lényeg, hogy amikor exponáltam, ez a foltszerű hatás fogott meg.

Nekem szebb a fekete, mint a barna, fene a finnyás ízlésem, a barnában több a részlet, azt kéne elérni... azt nem értem, mi az, hogy csak feje van? Mármint a szobornak nincs teste, vagy a képen nem szerepel csak?

Cím nélkül

Köszönöm az elemzést! Itt mutatom az eredeti képet. Szerintem az nagyjából rendben van. A macskának nincs teste, ez csak egy fej. Hogy miért lett a beküldött kép más? Ki tudja, nekiálltam mindenfélét csinálni vele.
István köszönöm az érdeklődést!

Egyiptomi macskaisten szobor? Picit a háttér vonalai gyengítik a hatást, úgy érzem - bár így meg olyan, mintha ablak előtt ülne... csak azok a ferdeségek talán...

Új hozzászólás