Kapcsolat
nélkül

Nem fogunk most esztetizálni, egyszerűen szeretjük ezt a képet, van benne érzelem, minden teátrális beállítása ellenére is van benne szeretet a privát tér megmutatásában. Kamaszkorunk magazinfotói celluxszal felragasztva... Egyetlen dologra kellene picit ráerősíteni, mégpedig a kapcsolatot jelző laptopra. Ha azzal a kis lámpával, amit már láttunk előző képeken, egy pici fényt kapna alulról a számítógép háta, hogy elválhasson a háttértől, sokkal érthetőbbé válik egyből, hogy mit néz a modell, mert most a gép képernyőjének háttere és a falon lévő poszter egyazon tónusértékbe tartozik. Nagyon jó a reflex, amit látunk, és a tudatunkkal tudjuk, hogy ez egy laptop, de ezt kell erősíteni. Miközben van egy szórt fény a szobában, jobbról is érkezik valami pici fény, alapvetően amivel Verus dolgozik, az az egyirányú fény megvilágítása a modellen keresztül, és ez egy jó irány, látszik, hogy egy témakörben dolgozik, mozog és keres hozzá variábilis helyzeteket. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Én mondjuk úgy értelmeztem, hogy a kapcsolat/kapcsolat nélküliség közted és a monitorról visszavetülő fényből érződik.

Nincs azzal a háttérrel az égegyadta világon semmi baj.

Nekem kimondottan tetszik a hatter. Olyan igazi 70 evek kulturhazainak aulaja..
Laci, nincs olyan objektiv ami ezt a hatteret errol a helyrol fotozva el tudna mosni ugy, hogy a tema eles maradjon.
En egyebkent feltetelezem, hogy a lany onmaga pakolta ki azokat a plakatokat ezaltal valahol az o tetszeset, az o stilusat kepviselik, sok mindent elarulnak rola, ezzel hozva kozelebb hozzank az ismeretlenbol. Na meg a Szoke is mindig azt mondja, hogy ne csak az embert mutassuk meg, hanem a kornyezetet is.

hát, azért nem húztam balra, mert akkor a képernyő, amit néz, nyomottá, funkciótlanná vagy felismerhetetlenné válna. A homályosítást kipróbálom utólag, hátha rávilágít arra, hogy mennyire segítene.

talán egy nyitottabb blende esetleg kikapcsolta (homályosította) volna a hátteret, ha pedig a lány elszakadását akarod fokozni, akkor a pozicióját én a bal sarok felé húznám hogy nagyobb (életlen) tér lebegjen mögötte - persze ez csak az én meglátásom. :-)

..

köszönöm.
a háttér mozgalmasságával azt szerettem volna elérni, hogy látszódjon, ez a lány mennyire elszakad a környezetétől (például milyen ellentétes hangulatban van, mint a kiabáló plakát mögötte), és milyen mélyen belemerül abba, amit csinál - annak ellenére, hogy a teste szerves része ennek a szobának, a lelke teljesen máshol jár. Szerinted milyen eszközökkel csinálhattam volna jobban?

mostanában "módi" sötét fotókat készíteni, többségük arra jó hogy takargassa hiányosságaikat. erre a képre (szerintem) az ellenkezöje érvényes: túl sok a háttér, elviszi a figyelmet a figyelö alakról, akiröl ugyan csak a leírásból következtethetünk arra hogy "kapcsolatban" van, ezért a cím inkább a figyelemre kellene hogy utaljon. egy koncentráltabb kivágás, de méginkább a háttér kiradírozása nekem jobban tetszene.
..

Új hozzászólás