Egy nagyon aranyos üzenetet kaptunk és érdekes az a besorolás, ahová Ágnes ezt küldte. Mert lehetett volna ez a vágyban is vagy lehetett volna akár a tél leckében is, de hát itt úgy látszik, hogy nem a vágy, nem a tél a lényeg, hanem maga az építés, tehát a technológiai folyamat. A kép címe szerint ez egy pasi. Hát fel van szarvazva rendesen, az látszik. Hogy mitől mástól még pasi, azt nem tudom, mert hogy ez egy fejportré, már hogyha most ezt a fehér lényt nézzük. A másik szereplő az egyértelműen nekem úgy tűnik, hogy egy hölgy, úgyhogy csak erre tudok tippelni, hogy ez a fehér lenne a pasi. Lehet hogy azért, mert kopasz. Ami a fotó része ennek a történetnek, azt kell hogy mondjam, hogy ez a vicces vonal nagyon erős és nagyon jó, de most már az Ágnes is abba a körbe tartozik filmjei kapcsán, akiknél azt mondom, hogy emeljük a szintet és emeljük a lécet. Ágnesnél is emelni kell egy kicsit a lécet. Fotóban is. Tehát van egy ilyen helyzet – most javaslat jön – van egy ilyen helyzet, aminél hogyha hétköznapi nyelvre fordítom le, akkor egy hóemberépítésnek a végeredményét látjuk, az utolsó fázisát, tehát ez azért viszonylag, úgy gondolom, hogy kiszámítható helyzet. Márpedig, hogyha ebben egyetértünk Ágnessel, akkor én azt mondom, hogy hát egy picit a kompozíció, annak rendbe kell hogy legyen. Értem ezalatt azt, hogy ha már rajta van egy szereplő még pluszban, aki ezt az építést végzi, akkor ebben a helyzetben fontos az, hogy mondjuk a kesztyűnek a fele ne maradjon le. Ez az egyik része a dolognak. A másik része, hogy nem vagyok benne biztos 100 százalékosan, hogy ennek a figurának ez az oldalsó, profilos megjelenése az, ami optimális. Merthogy hát itt van egy nagy fehér felület, és az ott nem képvisel információt, miközben ahogy látom, azért ennek a kis lénynek van szeme, most készül az orrikája a helyére, úgyhogy, hát, szóval azt gondolom, hogy ezt azért lehetett volna úgy, hogy ez a történet az ő szempontjából is értelmezhető maradjon. És hát a harmadik rész, hogy beletűztétek a fejébe ezt az ágacskát haj, vagy szarvacska gyanánt, vagy sapka, ami nagyon jó ötlet, csak most ez a sárga szín ez most pontosan ugyanabba a tónusrendben van, mint a mögötte lévő házikó. Meg lehet annyira úgy fordulni, hogy mondjuk egy negyed fordulatot teszek és már akkor szembe kerülök ezzel a hóemberrel és onnan próbálok egy fényképet csinálni, hátha akkor esetleg mondjuk már nem ez a háttér, nem tudom, ezt te jobban tudod, hogy körbe-körbe milyen irányba milyen hátterek adódtak volna, de ez most így nem teljesen optimális. Szóval, egy picit én azt mondom, hogy Ágnes, erre az egész történetre egy kicsit jobban kell koncentrálni. Most ez el lett kapkodva. Értem én, vicces, humoros, tetszik is, egyet is értek vele mint kép, de, hát nem tudom lehet-e még ott ismételni ilyet, hogy van-e még elég hó, szerintem van, úgyhogy én ezt visszaadnám ismétlésre. Ha pedig épített környezet, akkor maga az építési folyamat is lehet, hogy izgalmas lenne, tehát ha még időben mondom, akkor jó lenne, hogyha ezt a hóembernek az építési metódusát is megláthatnánk, mert hogy hát épített környezet. Hogyha pedig azt mondod, hogy nem ez az izgalmas számodra, akkor ez a humorforrás, ez megmaradhat a címben, de leckének nem az épített környezetbe kell beküldeni. Szóval ezt én most visszaadom. (hegyi)
Új hozzászólás