Nem tudok címet adni ennek a képnek :(
Igen, ez az, amit Bara nagyon érez, ezeket a tükröződős játékokat a személyesség és a személytelenség határán billegve. Itt most ez a szó szoros értelmében is megvalósul, mert a tükröződésre helyezi a nagyobb hangsúlyt, és a valós helyzet ábrázolása csak jelzésértékkel bír a képen. Nagyon erős jelzésként, és kompozícióban is tökéletesen helyén van az egész. Nagyon jól van kimérve a sötét és világos formák aránya. Ezek nagyon jól egyensúlyba vannak hozva, és azt látom, hogy nem is kell erről sokkal többet mondanom, mert a kép mindent elmond. Itt lehetne azt mondani, hogy oké, de engem zavar, hogy abban a pocsolyában úsznak valamik. Nem, mert ez az, ami izgalmassá teszi ezt az egészet, és kihozza abból, hogy csak egy mechanikus tükörkép-játék legyen. Vagy azt is mondhatjuk, hogy igen, de ott van az a tábla, az miért van ott, az megbontja a kompozíciót. De pont ez a jó benne, ez az izgalmas, hogy a szabályos kompozícióba belekerül ez az egész, ráadásul ritmusban tökéletesen jól működik. Ilyenkor van az, amit én szoktam mondani, hogy el kell tudnunk vonatkoztatni attól, hogy minek a tükröződését látjuk, és ha folthatásként kezeljük, mondjuk, mint egy labda a vízben, akkor pont az az izgalmas, hogy a két láb előtt ott van egy ilyen, és várjuk azt a pillanatot, hogy mikor rúg bele ez az ember, aki itt várakozik a járda szélén. Szóval nagyon dinamikus, nagyon jó dolog, Talp leckére is tökéletes, benne van a menjek vagy maradjak bizonytalansága, mindaz, ami a talppal összehozható. És nem baj, hogy nem tudsz címet neki. :) (hegyi)
értékelés:
a világ partján, ahol áltam, víz vett körül és felhő és arany csillagképekből néztem le a semmibe ...
álmomban víz voltam, tenger türelemmel, csillogó csillámokkal csábítottam, napsütéssel bágyasztottam
lépjek vagy repüljek, álljak fent, vagy merüljek alá, állítsak vagy inkább kérdezzek ...
mélybe húzni és húnyt szemmel mélybe merülni vágytam, de hová is merülhetne a tenger
a világ egy tócsa, és tükörkép benne minden ember ...