Kerítésnél

Igen, itt van az, amikor a helyén van a dolog. Tökéletesen rendben van a kompozíció, Ágnes jól eltalálta azt a helyet, ahol ezt a képet akarja csinálni, szerintem ő tudta, hogy mit csinál, magyarán nem csak a véletlen dolgozott itt a kezére az árnyékokkal és a domboldallal, hanem ő ezt előre megnézte, és eldöntötte, hogy itt ezt a helyzetet fogja megoldani. Ebben az a zseniális, hogy létre tudott hozni egy olyan kompozíciót, amiben érvényesül a tömegelhelyezés és a formák hatása. Sokszor mondtam azt, hogy képzeljük el ezt a képszerkesztést úgy, mintha egy kétkarú mérleg lenne. Ez szinte illusztráció az én dumámhoz: itt a kétkarú mérleg. Az egyik oldalon van 43 kiló Ágnes, a másik oldalon van 43 kiló hegy. A kettő kiegyensúlyozza egymást. Az egyik oldalon van 20 kiló hó, a másik oldalon van 20 kiló kerítés, és tökéletesen rendben van az egész. Ráadásul, amennyit még ehhez hozzá kell még a patikamérlegen mérni, hozzáteszi az, hogy maga a kerítés vízszintes tartó oszlopai, ahova a kamerát Ágnes elhelyezte, nem középre vannak téve, hanem szintén átlósan futnak, és ennek a nagy szürkeségnek, ami létrejön ezzel a fafelülettel, tökéletesen jó ellenpontja az árnyék, ami a hóban létrejön a másik oldalon. Ezen felül Ágnesről is sokat elmond a kép, a hóval, a kerítéssel, a szembenállással, szóval Ágnes, megvan a három csillag, megoldottad a leckét is, le a kalappal. (hegyi)
értékelés:    

Hozzászólások

Köszönöm szépen, Dóra. Neked is sikerülni fog, bár az nem ilyen kép lesz, hanem amolyan Dórás (avagy Virágos).

Számomra elgondolkodtató kép. Nagyon jó lenne, ha én is tudnék ennyire jó képet csinálni. Profi! Ez a képed tetszik a legjobban , nagyon jó lett! :) ***

Köszönöm szépen a sok csillagot.

****
Impresszálva vagyok. Teljesen.

Új hozzászólás