Örülök annak, hogy Gime végre bejött az utcáról. Ezt nem győzöm elégszer hangsúlyozni. A kép is érdekes, festői helyzetet mutat, de utalhatnék vissza a fotográfia készítés korai időszakára is, amikor az archaikus technikák álltak csak rendelkezésre, és ez a kép ezt akarja bennünk felidézni. Ami esetleges, az, hogy hol vannak fényfoltok, és hol nincsenek, mi marad sötétben, és mi az, ami hangsúlyt kap, mert most én úgy érzem, hogy a képnek annyira a közepére koncentráltunk, hogy az, ami a lényeg, az ujjak vége, amik a cselekvést általában véghezviszik, most nem annyira erősen feldolgozható a néző számára. Másrészt pedig nem nagyon értem azt a kompozíciós rendet, ami itt most létrejött. Valamiért a kép két oldalán nagyon nagy teret hagytál, miközben a kép teteje bedöglik, annyira szorosan a fölső határhoz van a fő motívum komponálva. Nem nagyon értem ezt az elhelyezést, erre kellene egy kis magyarázat. Gime, én szeretnélek arra sarkallni, hogy ebbe az irányba is kezdj el mozogni, köszönöm szépen. Erre most egy csillagot adok ezek miatt a problémák miatt, jó lenne, ha ezzel még foglalkoznál, egy kicsit pontosítva. (hegyi)
értékelés:
Új hozzászólás