Értem az üzenetet, és tetszik is a dolog, de most minden rajta van a képen. Az összes regisztert egyszerre használjuk: a poharat az életlenségével, meg azokat a poharakat is, amik ezt tartják. Nyilvánvaló hova van állítva az élesség, persze oda is kell, de ebben a barna asztalformában ez, ami létrejön nekem nem annyira erős, és egyből azzal kezdek el foglalkozni, hogy de hát hogy öntötték ezeket a poharakat, mert ez nem is csiszolt, hanem öntött, meg hogy oké, de nem teljesen középen van az egész, szóval lekezdem szőrözni a képet. Ha ez valami olyan helyzetbe van hozva, akár azzal a kék lepellel, vagy bármi mással, ami ezt az egészet dinamikusan, robbanóan hozza ide, nem ebbe a visszafogott, fád színkörnyezetben, akkor a dolog máris működhet, utána, abban a környezetben már megadja azt, hogy hol is a lényeg, mi izgat ebben engem, hol hozom meg a vágást. Itt bátortalannak érzem azt, hogy sehol nem hoztam meg, szépen, iskolásan körbe van vágva az egész, minden megvan, minden formánk megvan, minek. Dönts, kérlek, hogy mi az, ami téged ebben érzelmileg izgat, és akkor arra vidd a fókuszt, nem elég csak a mélységélességgel játszani. Ismétlés. (hegyi)
Köszönöm Mariann!
O.K.