Időzítővel

Időzítővel

Nem tudom, hogy a kép hol készült, tulajdonképpen majdnem mindegy is, bár én a háttérben lévő házakra felhívnám a figyelmet, azok a pasztell színek ebben a fényben nagyon szépek és nagyon jól mutatnak. Az egésznek a színvilága a háttérben nagyon jó. Ha jól sejtem, itt Ágnest és Bandit látjuk, a két városi verebet, de én most azt mondom, hogy ez csinált hiba. Lehet, hogy nem tudatosan csinálta, nem az volt a cél, hogy rossz képet akart csinálni, de nagyon olyan íze van. Azt beszéltük, hogy akkor jó egy hiba lecke, ha az esztétikában a hiba maga hozzáad a képhez, magyarán van egy alkotói szándék, és jön a véletlen, összekutyulja a szálakat és a véletlen meg az alkotói szándék egy új minőséget tud létrehozni. Itt ezt az új minőséget nem érzékelem. Valószínű, hogy ez abból is adódik, hogy az a kép, amit meg akartál valósítani nem biztos, hogy tíz pontos, erre nehéz rátenni még pluszban valamit a hibával. Értem én, de ez most nekem nem az a leckemegoldás, amire gondolok. (hegyi)

Hozzászólások

Köszi a hozzászólásokat.
Nem volt tudatos ez a beállítás, úgy érzem még tanulnom kell a gép használatát.

Nagyon tanulságos kép - akár szándékos a fókusz akár nem. Élesre fotózva szétesne a két figura gesztusa, és a színek sem válnának ilyen fontos szereplővé.

Azért szerintem minket átvernek. :) Ez direkt ilyen, azaz tudatosan hibásított képnek érzem. De tényleg jópofa megoldása az ott is vagyunk, meg nem is vagyunknak.

Az AF nem menne ennyire a kép aljára szerintem. Max. ha még manuálon maradt a gép, mert pl. előtte makrózhatott Ányesz.

De olyan édes! :))) Ahogy ott állnak jelentőségteljesen a homályban. :)

... hát igen! Tipikus digi hiba, amikor nem ott van az élesség ahol szeretnénk.:)
Ezért is volt jó megtanulni zenittel fényképezni.:-)

Új hozzászólás