Izgalmas a kompozíció fölvázolása, amit Ágnes mutat: a kerítés perspektívája, és az erre szinte merőlegesen rázuhanó villanyvezetékek. Tömegében is viszonylag jól van ez elhelyezve, bár a képnek a bal oldalából én egy-másfél centit levágtam volna, majdnem az ablak határáig. Egy deszkát meghagytam volna az ablakkereten túl, ott létrehoztam volna egy vágást, úgy még feszesebb lett volna a kompozíció. Az nem ártott volna, hogyha közben valami történik az úton. Az út egy picit nekem üres. Lehet, hogy ezeket a gyerekeket lehetett volna úgy instruálni, hogy megvárni míg egy lovasszekér, vagy egy kerékpáros elmegy ott, tehát, hogy valami történik az úton, mert az lett volna kompozícióban a még izgalmasabb. Nem a történettel van baj, az érthető, és teljesen helyén van, a meglátás is nagyon szuper. Ez tenné fel a koronát erre a képre. Ettől függetlenül én megadom rá a három csillagot, azért mert annak örülök, hogy Ágnes elkezd áttételekben fogalmazni. Azt azért megjegyzem, hogy ez a kép is dől, ez most éppen bal felé borul, nem ártott volna másik felé kiegyenesíteni. (hegyi)
értékelés:
A jobb felső negyed az az eget jelenti, a drótokat, vagy a hegyet? Mert pl a drótokkal nekem is van problémám, de a hegyet mindenképpen oda szántam, mert nekem az a gyermekkor, nem is föltétlenül a gyermekek.
Hát, az eget, meg a drótokat. A vezetékek persze, mindenütt ott vannak. Néha bele lehet komponálni a képbe, néha nem. Az éggel az a bajom, hogy túlexponálódott. A fal és az ég között túlságosan nagy fényerő különbség van. Az ilyen helyzeteket nehéz jól kiexponálni, legtöbbször, nem is lehet.