Hozzászólások

Felső láb: nagyon sok küzdelem az anyával (vagy aki az anya szerepét viselte), a nyaki szakasz és a vállak érzékenyek, terheltek, az anya és az apa közötti viszony most is ott ül a vállakon és nyomja terheli vissza a kreatív személyiséget. Tudja az alapvető problémákat ezzel kapcsolatban de nem akarja meghallani. Mindaz a spirituális érzékenység, amely benne van elnyomódik ugyanemiatt a múlt cipelése miatt. Zárt a légzése, befelé dolgozik, a mellkas is összehúzott és nem kitárulkozó. A vállak viselik a terheket. Szeretne szárnyalni, de mindig vissza kell kapaszkodnia a valóságba, mert az bizonytalan. Sok szomorúság, sok fájdalom, sok egyedüllét és sok tapasztalat van benne. Idősebb a koránál.

Alsó láb: álmodozó, kitárulkozó, szabadabb, büszkébb, gyermekibb, nyitottabb. De ő mögötte is ott van egy régi történet, az ő múltjában is ott van egy hagyományozott ellentétpár, amely nem az ő valódi feladata lenne a megoldás szempontjából, mégis mások helyett viseli. Rajta is rajta ülnek, de ő inkább a felhőkbe, a gyermeki álmokba menekül.

A dolog pikantériája, hogy mindkettő lányláb. :)

Szeretem ezt a képet, csak a bal felső belógó árnyék zavar egy ici-picit.

Én meg pont, hogy nem vágnám le azokat a finom kis részket, amiktől tök élő lesz a környezete, másrészről meg az is érdekes, hogy merre tekeredik a kígyó(rétest akar enni) :))) csak így tovább:)

Testszik, ügyes.
Én esetleg vágnám jobbról-balról, míg álló kép nem lesz. Nem hiányzik, ami ott leesik.

Új hozzászólás