Szeretném felhívni az elemzésben is a figyelmet Aureliano írásművére, ami abszolút jól rímel Csősz világára is, és ráadásul azt a fajta líraiságot, ami ennél a képnél jelen van, humorba tudja oldani. Köszönöm Aurelianonak. A kompozíció abszolút rendben van, én magam kicsit kevésbé kedvelem a panoráma felé hajló képformákat, ez a 16-9 szerintem a fotográfiától idegen, de tudom, hogy a fényképezőgép-gyártók imádnak egyszerre két dolognak is megfelelni, mert azt hiszik, hogy az ember úgy működik, hogy szereti az ilyen kompakt tárgyakat, hogy fényképezni is tudjak vele, meg filmezni is. Szerintem a két dolog csak technikában tartozik össze, megközelítésben nem. Ez most egy ilyen kompozíció, így is elfogadom, és a képcím, a téma, és amit látunk, egységben van. Ha Gergő egy kicsit lejjebb guggol, akkor talán az arányok megváltoznak. Ennél a képnél a távolság miatt kevesebbet változnak az arányok, de azért valamennyit itt is változtak volna az alakok. Nem lennének ennyire a horizontra beleapplikálódva. (hegyi)
értékelés:
Kosz az ertekelest, kosz a komment(ek)et, a formatum az en "ollom" muve, lent kicsit sok volt a viz, illetve igy feszesebbnek ereztem...DE ami a lenyeg: Nagy respekt Aurelianonak, a "Latonak". 30 ev balatoni Letezes utan sem vagtam volna ra, h Szantod-rev...Plane nem igy...:D
Ráhibáztam. A hozzászólásból viszont azt olvastam elsőre: Nagy respekt Aurelianonak, a “LatoRnak”, és ez tetszett is, mondjuk a bal lator pár ezer év múlva feltámad, és elmeséli, igazából hogy volt ... de aztán rájöttem, csak azt írtad ékezetek nélkül, hogy "Látónak".