Az unokaöcsém egy percre sem képes megülni, így elég nehéz volt valami képet is készítenem róla, de nekem ez a kedvencem. Talán jó is, hogy nem éles az egész így jobban átadja az izgágaságát.
Az unokaöcsém egy percre sem képes megülni, így elég nehéz volt valami képet is készítenem róla, de nekem ez a kedvencem. Talán jó is, hogy nem éles az egész így jobban átadja az izgágaságát.
Abszolút értem, hogy miért a család leckébe készült ez a kép, és maga a gesztus is rendben van. A vágás az nekem annyiban fura, hogy szűkre vett az egész, tehát, ha ekkora gesztusokat tudunk hagyni itt a kép elején, ekkora kézmozdulatokat úgymond, akkor oldalirányban is többet kéne hagyni. Érdemes lenne - főleg a fejnél -, még egy kicsi levegőt hagyni. Most annyira belevágtunk a koponyába és a haj vonalába is, hogy ettől olyan fura az egész: miért nem láthatom azt, hogy ez hogyan történt? És milyen helyzetben? És ráadásul, ha ez egy fekvő kép, akkor az is kiküszöbölődik, ami most a felső résznél, a jobb felső sarokban, mint hiba jelentkezik, hogy a háttérből egy fekete csíkot kapunk, ott valami lemaradt, és ez egy kicsit elveszi a figyelmet. De a gesztus az abszolút érthető és ez egy nagyon jó irány! Megértve azt, hogy itt nem egy könnyű helyzet van, mert a modelled - ahogy leírod -, egy örökmozgó, és ezt nem biztos, hogy könnyű ábrázolni. Én azt mondom, hogy ez egy 2 csillagos megoldás, de jó lenne, ha még dolgoznál vele úgy, hogy tudod, hogy milyen intenzitással mozog, ezt bele lehet kalkulálni a képbe, kicsit távolabb mész az objektívvel, hagysz a modellednek egy nagyobb kimozgási lehetőséget, és akkor nem szaladsz ki a képhatárból, nem verődik bele úgymond a motívum a képhatárba, vagy nem lóg rajta túl. Ha már ez egy ilyen fekvő helyzet, akkor egy fekvő képet hoznék hozzá, pontosan azért, hogy ne szorongjon a néző abban, hogy most ő miért egy ilyen csonkolt formát kap. Én ezt tudom hozzátenni. (hegyi)
értékelés:
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Új hozzászólás