István, ez egy jó kép lenne, ha egyrészt nem dőlne az egész, másrészt exponálás előtt eldöntötted volna, hogy téged mi érdekel ebben az egészben. Most ez a kép egy jegyzet, mint amikor a filmesek helyszínt keresnek, és kis zsebkamerával rögzítik, hogy a Moszkva tértől balra a kisjátszótér mögött van egy udvar, az ott majd jó lehet a Csók és vér 23. részében egy udvarház helyszínének. A lényeg ott, hogy ne felejtsük el, vissza tudjuk idézni, hogy merre jártunk. A kérdés, akar-e ennél többet ez a kép, akarsz-e te ennél többet ettől a képtől. Ha igen, akkor időt kell szánni rá, hogy megkeresd az optimális pontot, ahol felállítod a kamerád, meg kell nézni a fényt, merről merre halad, hogyan rajzol a falakra, ki kell deríteni, élnek-e itt, és ha igen, kik, ha kell, akár statisztaként használt barátokkal benépesíteni a színpadot, azaz életet vinni ebben az egészbe. Persze érvényes lehet az is, hogy nincsenek emberek, de ahhoz kell olyan időt, helyzetet és formát találni, ami ember nélkül is elindíthat egy mesét. Ez így most egy turistaképnél nem több. (hegyi)
A Látszótér Alapítványt
banki átutalással
MagNet Bank
16200120-18524112
vagy PayPalon keresztül
Új hozzászólás