Hazaút

Hazaút

Zoli, többedszerre kapjuk meg ezt a kanyart. Elhiszem, hogy számodra ez fontos, mert itt zajlik az életed, de valahogy még mindig nem sikerült megfognom azt, hogy ez mitől egyedi? Annyi kanyar van ám az országban, te azt el nem hiszed, hogy mennyi! Ettől ezek a kanyarok nekem, hogy egy bácsi épp belement a táblába, nem válik izgalmassá. Jók az úton lévő vonalak, vagyis jó lenne, de nem azzal foglalkozunk. Azt mondom, hogy magadnak kellene feltenni a kérdést, hogy ebben téged mi érdekel? Bátortalannak érzem ezt, Zoli! Ha téged az úton lévő autónyomok-foltok érdekelnek, akkor foglalkozz azzal, és akkor nem érdekes a bácsi, nem érdekes a tábla... Kicsit úgy érzem, hogy lusta voltál lehajolni. Ott volt a kezed előtt a megoldás. Mi a francnak kell neked a villanyoszlop, meg a háttérben lévő erdő, meg ez az egész vacak. Ennek a képnek negyed része használható, a bácsi feje fölött az előzni tilos táblánál levágtam volna az egészet fent is, meg oldalirányban is. Lefelé viszont hiányzik a képből. Nem nagyon értem, hogy ezt miért így fotóztad, azon kívül, hogy biztos hideg volt, és ha le kellett volna guggolnod, akkor kétséges lett volna az, hogy fel tudsz-e állni. Ismerem ezt, és tegyük hozzá, hogy én nálad lényegesen kövérebb vagyok, tehát én is nehezen guggolok le, mert aztán lehet, hogy segítség kell, hogy valaki felállítson. Ez a kép nincs megoldva. (hegyi)

Hozzászólások

Zoli, válaszolok.
1. hasonló képed volt már errefelé, erre utaltam, hogy értem, erre jársz, de ha nem fogod meg azt, ami miatt ez másnak is érdekes lehet, akkor belül marad az infó.
2. A képből nem jön le, hogy leguggoltál volna. Hogy az út emelkedik vagy te vagy magasan, mindegy, ha a hatása az, hogy fentről fotózod lefelé.
3. André Kertész a lakásból se ment ki élete végén, az ablakpárkányt fotózta. Én nem mondtam, hogy menj világgá. De ha nincs előkép, amit meg akarsz valósítani, akkor nem fogja kiforogni a kép magától hogy mi az üzenet vele.
4. Ez a verbál része, ami nincs a képen. Tedd rá. De ez nagyon nehéz lesz 20 méter távolságból. Most vagy a nyomok a fontosak, vagy a teljes tér, vagy a bácsi. Egyszerre ez ebből a nézőpontból nem fog menni.
5. A nyomok lehetnek érdekesek. És persze akár a bácsi is belekerülhet.

Kedves Zsolt! Szép apránként reagállok a többi elemzésre is, de itt kezdem. Nem akarok ui. két félmondattal válaszolni.

Egyrészt ezt a kanyart sohasem fotóztam még. :) Sem ezelőtt sem azóta. Igen a kanyarok hasonlóak, mert vannak az egyenes kanyarok, meg az ívben kanyarodók (by Pirx). :D

Másrészt sosemvoltam rest guggolni, sőt hasalni sem ha épp úgy hozta a kép. Még csak nem is tartom magam annyira vén trottynak, hogy leguggoljak. Rossz hírem van: itt is guggolok, ez sem szemmagasság, csak a kanyar dombról jön le. (Felállni meg sikerült utána, ne izguljon senki a derekamért... :)

Harmadrészt nyilván az ember ott fotózik amerre jár. Szívesen fotóznék pl. Sydney-ben az Operánál, de nem jártam arra, és talán alaposabban körbe is van fotózva az a helyszín, mint ez. Hacsak nem azért mész valahova hogy fotózz, de erre mostanság nincs lehetőségem. Szóval kéretik vedd figyelembe a lehetőségeimet, főleg így télvíz idején, beszorulva.

Beszorulva, mint a bácsi, aki csak a boltba megy ki, nagy szatyrokkal megy haza, viszi a túléléshez szükséges motyóját. Mert van ahol a tél nem csak nyűg mint Pesten, hanem küzdős évszak amit túl kell élni. Kajával, fűtéssel mifenével. (Nem, nem mondom hogy ez ott van ezen a képen)

Ha csak az út marad, a nyomokkal akkor jött volna érzésem szerint az "ez csak színpad" ezért került bele a bácsi is, meg persze a kép teteje is valami ellensúlyként.

Új hozzászólás