Lefelé

Lefelé

Azért érdekes ez a kép, mert egyrészt rögzít egy helyzetet, akár a munkába indulók tömegeivel szemben, a megszokott ritmussal szemben haladókat - itt azért látjuk, hogy lényeges mennyiségkülönbség van emberanyagban -, de akár az is érdekes lehet, ahogy ez az egész grafikailag megoldódik abban, hogy akkor most mitől is megyünk fel, vagy le, és hol törik meg ez az egész? Honnan bukik le, hogy ez lefelé van, és nem felfelé? És azért azt tegyük hozzá, hogy ha összevetem az előző képpel, márpedig egy időben érkezett ugyanattól az alkotótól, akkor azért az egy érdekes kérdésfelvetés, hogy a bizonytalanság és a lefelé haladás mit mutat. Én úgy érzem, hogy ezen is érdemes lenne majd molyolni. Az, hogy ez a mozgás leckében mennyire van rendben? Én azt gondolom, hogy alap tanulmánynak megfelel, bár nekem azért másról mesél, mint a mozgásról, de ettől függetlenül el tudom fogadni a dolgot. Hiteles az ügy, úgyhogy a 3 csillag megvan, ettől függetlenül várnám Zolitól az egészre a reakciót. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Bevallom, bennem fel sem merült, hogy lehetne ez felfelé is. :) Köszönet az elemzésért, majd még ízlelgetem ezt a témát.

Az elmosás azért nagyobb részben mozgás-eredetű, nézd meg a jobb képszélen pl. Meg persze a bemozdulás is ott van (megjegyzem az is mozgás), és még rátesz a gyatra optikai minőség is. De itt úgy gondolnám ez egyfelé visz, legalábbis tudatosan nem a Canon-al hanem a telefonnal készült.

Tetszik, ahogy a súly fel van tolva a kép tetejére, a záró ívből nekem egy nagyon kicsi hiányzik, de nem ez a lényeg (legalábbis nekem), hanem a magányos nő középen. Nem is a mozgás leckébe tenném én, hanem a magány-ba, egyrészt, mert gyanítom, hogy nem a mozgás mosta el a kontúrokat, hanem az állvány-nélküliség, másrészt a nagy távolság középen ezt nekem jobban hozza.

Új hozzászólás