Hozzászólások

Azt is írhattam volna, hogy "látom az áthallást", de szerintem úgy egyértelműbb volt ha azt írom, hogy "ne politizáljunk", amúgy meg nem hiszem hogy bárkit bármitől visszatartana itt egy akármilyen felszólítás.

A igen. Ez annak a másik oldalnak a része. De szerintem az ötlet, a koncepció önmagában jó. A kivitelezés, finanszírozás terén bizony volna még hova fejlődni... :(

ja. amennyiben képesek lennénk megépíteni egy kurva villamospályát úgy, hogy 2-3 év múlva ne kelljen újraépíteni. de nem vagyunk.

Nem feltétlen, mert kivált egy csomó füstokádó buszt, és a normális tömegközlekedés jobb a városnak mintha mindenki autóza.

Aha. Akkor ez marhaság. Ugyanis ahogy vastagodik a kábel, egyre nagyobb a terhelés. Egyrészt a zaj, a por, másrészt az áram, a sín, alapzat. Miközben ez a város nem erre van méretezve. Majd jól beszakadnak, lesz itt muri, figyeld meg.

Az elvi lényeg az lenne, hogy képzelj el egy olyan sínhálózatot, ahol a legforgalmasabb szakaszokon közös vágányon mennek különféle járatok, amik amúgy mellékvonalakról hordják fel az utasokat. Mint egy vastag kötél aminek a szálai ki vannak bontva a végein. :)

Így túl azon, hogy a közös gerincen sűrű követés lesz, átszállás nélkül lehet eljutni pl. észak budáról dél budára. Erre ma vagy sok átszállás kell, vagy busz, ami nem a legjobb megoldás, l. Fő utcai dugók pl.

Ehhez összekötik pl. a 17 vonalát a 19 vonallal, stb. és hosszú menetidejű járatok lesznek külön végállomásokkal, de egy közös gerinccel. Pl. Óbudáról lejuthatsz Kelenföldre, miközben ez a járat is bedolgozik a É-D budai gerinc nagy forgalmába is.

Itt egy leírás az egészről, l. a végén a táblázatot milyen járatok lesznek így.http://www.bkk.hu/fejleszteseink/budaifo...

Az is valami, a politikait értem.

Zsolt, a műszaki, közlekedésszervezési részét lehetséges.

Jó, akkor tehát te precízen el tudod ezt a fonódó villamos ügyet mondani nekem?

Biztosan bennem is volt tudat alatt valami a címadáskor, ami túlmutat a tényszerűségen. Igen, belátom, hogy a Parlament az nekünk, magyaroknak a politikai vonalat rögtön bekapcsolja. De lássuk be ez a városnak egyfajta világszerte ismert épülete, talán jobban mint bármi más ebben a városban. Így egy akármilyen szemlélőnek ez "csak" Budapest. És mint épület vitathatatlanul szép, ezt azt hiszem nem vitatja senki sem.

A politika közügyekkel való foglalatoskodás, ilyen értelemben nálam abszolúte nem tabutéma amúgy. Közügy a fonódó villamos építése is, ami az előtérben zajlik. Szerintem hasznos, fontos dolog,
mint koncepció szerintem jó a városnak, ha most felfordulással is jár. Az, hogy ez a cél milyen trükkös finanszírozási ügyeken keresztül valósul meg, az meg egy másik (szintén fontos) síkja a történetnek.

Ezt a szürkeséget egyébként most tényleg direkt hagytam meg, mert úgy éreztem hozzátesz a fehérek hiánya. Már teljesen szürke volt az ég, de mégis az volt a legvilágosabb, ha azt fehérre hozom, elvész a borússág. Picit emeltem a sötét részeken, hogy az előtér ne legyen fekete massza.

Ez a jelképes épület ezzel a címmel egyértelműen kétértelmű! :-)

Mi ebben a politika? És miért ne tegyük? :) A politizálás része az életnek, és politizálás az is, ha gépet fogsz a kezedbe és tudósítasz egy harctérről. Ne tennénk? Miért? (ezen a képen én egy túlkontrasztolt parlamentet látok a vihar előtt, és mint olyan, jelképe egy országnak, egyelőre mindenkié, bár ki tudja, meddig, viszont jelképsége okán képes arra, hogy a helyet is beazonosítsa, tehát mondjuk egy külföldinek is működik, ezért nincs ezzel semmi baj)

Szilárd, ezt tettem volna? Vagy nézted a tegnapi gigavihar híreit is? Nem mondom, hogy nem lehet ez így áthallásos, de muszáj mindenben politikát látni? Ha mondjuk a Bazilika van mögötte akkor jobb?

Nappal van, s mégis elfogynak a fények. Hatásos.

Új hozzászólás