Megintcsak azt mondom, hogy nagyon jók a Dénes megfigyelései, ugyanis rájött, hogy a kislány rózsaszín ruhácskája és karjai, ahogy egyik irányból a kutya, másik irányból az anyukája húzza a kezét, a többi ember kifeszített pórázai mind-mind egyfelé mutatnak és hogy ez egy jó ritmus játék, és hogy ezt észrevette Dénes, az nagyon jó. Ugyanakkor pontosan azért, mert négy tengelypont is valahová mutat, olyannyira, hogy a fotós az emberi testeket, karokat határozottan el is vágja, felmerül a kérdés, hogy ez a négy vonal hova mutat? Mire? Arra a kis pincsire, aminek a fülét is levágta a fotós? Ha ez mozgókép lenne, akár még az is kiderülhetne, hogy ez egy tökéletes megfigyelés, de most azt mondom, hogy állóképet látunk és nemcsak hogy nem indokolt a kivágás, de emiatt a "film" eleje és vége vágódik le, vagyis a történet. (szőke)
értékelés:
fura, hogy statikus az egész kép és mégis mozog az egész....
nem tudok nem statikus képet csinálni jelenleg, nincs b-m, van egy éjszakai üzemmód de az csak akkor nyújt az exp időn ha kevés az infó, ahogy figyeltem sőtétben lassú mozgásnál....fotóztam pl repülőt, mozgott a repülő és persze a gép mer a késleltetett exp miatt kvetni kelett....még a gép légcsavarja is gyonyorűen áll, úgyhogy mozgás terén egyenlőre csak a kompoziciós dinamika és a tartalom egymást értelmező kőlcsőnhatására szorítkozhatom, ez nem egyszerű mer a késleltetett exp miatt nem tudok a keresőben komponálni....a futóim átlag 4-10 métert tettek meg a gomb megnyomásától az expozícióig....csak ha módom van tbbszr ismételni a folymatot és kiszámolnom mennyivel kell elé célozni, erről a kutyásról pl már 6- 7 képet lőttem mire tudtam hogy mit és hol és hogy van esélyem megfogni....a feszülő pórázok és kezek ugyanis nagyon erősen kőzvetítették nekem a mozgáserőt...itt csak egy lővésem volt és szerencsém hogy az 5 méteres napos szakaszon úgy exponálhattam menetkőzben hogy volt kb 5 mp komponálni.......A kutyás képek egyébbként az Állatok világnapján rendezett felvonuláson készültek