Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70Ferihegy 70

A Ferihegy 1-es terminál, ami felülnézetből repülőgépet formáz, 1950. május 7-én nyitotta meg kapuit. A koronavírus okán is üres reptéren járhattam Kránitz Balázsnak köszönhetően, aki "békeidőben" az Aeropark túravezető munkatársa.

Hozzászólások

Ferikém, mivel nem léptél be, így a várakozósorban ültek a kommentjeid eddig. Be kéne kalibrálnod a monitorod végre, mert ha ez neked tónustalan, akkor ott valami nagy baj van.

Én is kedvelem azokat, amiket te is kedvelsz. A hely maga nagyon fura, mintha csak egy rövid ebédszünet idejére hagyták volna magára az egész egyes terminált. Közben a porcicák azért mutatják az időt.

Elnézegetem én ezeket, akár többet is. Vannak emlékeim erről, még hasonló nagymamás is, mi szemben nyaraltunk, a Szemeretelepen, Gyűjtő (most már Szent László) utcában, mi is bicikliztük.

A képek közül kettőt jobban kedvelek:
A 6-at, alulról a torony, mert érdekesen kapcsolódnak az ívek a szögekkel, és közben van egy olyan balatoni hatása a termésköveknek.

És a 13-ik, ha jól számolom, a retró űrállomás az ívelt fém bordázattal és a padlóval, ami olyan, mintha térdig tudnánk süllyedni egy alternatív tükörvilágba. Nem tudjuk, mik azok az óriáshajcsavarószerű szerkezetek, de biztosan kipróbálnánk, mondjuk megfogjuk tenyerünkkel és átteleportál a 9es kapuhoz.

Szerintem túl lágy, nem elég kontrasztos. Ezekhez a rideg kemény felületekhez nekem jobban illene egy kontrasztosabb, kissé sötétebb kivitelezés.

Az én ízlésemnek, ez a képsor túl lágy, és így tónustalanná válik. Szerintem ezekhez a rideg nyers felületekhez jobban illene egy kontrasztosabb, kissé sötétebb kivitelezés. :)

Új hozzászólás