Egy szobabelsőben egy textil drapéria és emberi alak kapcsolatával egy tanulmánynak képzelem el ezt a munkát. Ugyanakkor számomra nem eldöntött az, hogy itt elsősorban a drapéria, az emberi test és a drapéria kapcsolata az, ami elsősorban fontos, vagy az emberi test, vagy az emberi test gesztusai. Az nyilvánvalóan látszik, hogy a modell folyamatosan próbál kommunikálni a kamerával, de számomra nem egyértelmű, hogy mi az üzenete ennek a képnek. Még egyszer mondom, hogy egy pontos tanulmány a bársonyszerű anyag szerkezetéről az emberi testtel, vagy az emberi test, amelyet félig-meddig takar ez a felület. Nekem ez sem arányaiban, sem kompozíciójában nem egyértelmű. Én elsősorban nem a környezettel, a modellel vitatkoznék, hanem a döntésekkel és nekem az se egyértelmű, hogy a három kép az milyen sorozatelven alapszik. Mi az, ami egymásra építi, mik a sorszámok, hova fejlődik ki ez a képsor. Én ezt egy egydisznós képnek gondolnám. (szőke)
értékelés:
Új hozzászólás