Nemzeti Sírkert
Azt én nem tudom, hogy hogyan lehet elérni ilyen színeket, nem értek ezekhez a technikákhoz, de az mindenféleképpen kimondható, hogy ennek a képnek azon túl, hogy egy szobrászati megoldást fotografál egy külső szabadtéri környezetben, a színek az elsődleges titkai. És ezek a színek, az ősz színei, talán Huszárik Zoltán Szindbád című filmjében lehet hasonló tónusokat látni egy-egy pillanatra, ezek a színek lenyűgözőek - hogy miért fontos az a közép európai ember számára, hogy tudjon a tavaszról beszélni, tudjon a nyárról beszélni, hogy átélhesse a telet és hogy ugyanúgy ebben a sorozatban benne legyen az ősz megélése. Ennél a képnél a elsősorban a szobor oxidálódott zöldjei és ezek a platánfákon látható rőtvörösek teszik nagyon izgalmassá ezt a színvilágot. Innen csak egyet lehetne elképzelni, hogy mindezt, ha ezekkel a színrendszerekkel az alkotó tud foglalkozik, tehát nem egyszerűen csak arról van szó, hogy véletlen ez így sikerült, hanem képes ilyen színekkel dolgozni, hogy ezt vajon majd mennyire tudja belevinni a modern fotográfiájába, a portré fotográfiájába, a belső terekbe, mert ha ezt a színvilágot nyelvezetként tudja továbbvinni, akkor nagyon érdekes munkái fognak születni. Úgyhogy a 25-ös lecke tisztelet, búcsúzás, gyász kategóriájára a Viktóriának a három disznó erre a képre megvan. (szőke)
értékelés:
Új hozzászólás