vár

Ha jól emlékszem ehhez a leckéhez volt egy hangüzenet is: „Nagybátyám álmában, Chevro Impalában…”. Bara nagyon jól látja ezeket a térbeli kompozíciós játékokat és tömeg elhelyezést. Látunk egy csigalépcső ívet, látunk egy ablakot, de közben dupla expóval látunk egy házikót meg talán annak valami kerítését, látunk embereket is az utcán, de olyan mintha a lépcsőn mennének. A valóság és az emlék, a valóság és az álom kettőssége tud így megjelenni a képen. Izgalmas és nagyon jó az irány, amit a Bara mutat nekünk. Nekem valami még hiányzik. Lehet, hogy egy harmadik réteggel lehetne ezt igazán mozgásba hozni. Ha ez a csigalépcsős rész megengedi azt, hogy hosszabb expozíciót csináljon az ember és be is tud oda úgy állni, hogy a készülékét rögzítse annyira, hogy ne mozdítsa be a hosszabb expónál, akkor lehet, hogy érdemesebb lett volna valakit ténylegesen lefuttatni a lépcsőn, legalábbis elkezdeni egy mozgást, mert most nekem a kép bal oldala egy kicsit üres. Tehát a jobb oldal alsó részén van ennek a csigalépcsőformának a középponti része, a kép középső részén van ez az ablak, és aztán valahogy ez az egész mozgás a baloldalon kifut, nem fogja meg semmi, nem tud körbeforogni ez az egész ritmus, megakad. Úgyhogy oda én még valamit varázsolnék. (hegyi)
értékelés:

Hozzászólások

Már sokadszor nézem meg e képet és nagyon tetszik!
Újabb és újabb történetek bontakoznak ki belőle a pillanatnyi lelki állapotomtól függően!

Új hozzászólás