Westend lépcső
Westend lépcső
Westend lépcső

Itt kapunk egy három képből álló sorozatot. Rövid leszek, Gime: a másodikat és a harmadikat én kidobnám, azok nem kellenek. Az első kép kell, az az izgalmas, az tíz pontos, tökéletesen rendben van. Esetleg ott még lehetett volna várni arra, hogy más alakból is valami kis részlet fönnmaradjon, ne legyen ennyire centrális ez a kompozíció, de az egy nagyon jó megfigyelés, nagyon jók a fények, tényleg minden nagyon jól sikerült. A másik két kép nem tartozik ehhez hozzá. Olyan, mintha az első képben hagytad volna, hogy az érzelmed elvigyen, és ez helyes is, hogy hagyod, míg a másik kettőnél meg azt mondtad, hogy „a francokat érzelgősködök itt én ennél a témánál, hisz ez csak konstrukció”. Igenám, csak a konstrukciónál mind a kettő iszonyúan billeg. Beszéltünk arról, hogy miért lehet fontos a rajz a fotográfiánál, nos nagyjából ezért. Ezeket a vonalakat, ha fölrajzolnád egy papírra, akkor nem biztos, hogy magadtól ilyen csáléra rajzolnád, mint ahogy itt ez most megjelenik. Tehát a második és harmadik kép számomra nem fontos, az első igen. Ez kap kettő csillagot. Azért nem hármat, mert beküldted melléje a másik kettőt fölöslegesen. (hegyi)
értékelés:

Új hozzászólás