Ha jól sejtem, akkor ez a Felvonulási téren lévő szobor, az ’56-os emlékmű, ebben a kivágatban legalábbis nekem erre utal. Látunk egy szereplőt, aki támaszkodik ehhez az építményhez. Enyhén kontraposztos beállításban áll a modell. Érdekes a kompozíció azért, mert a tömegeket jól ellensúlyozza, annak a tömegmennyiségnek, amit a kabát, a ruha, és a modell képvisel, kilóban, dekában jó ellenpontja a vöröses csíkozás a kép másik oldalán. Tulajdonképpen én egyetértek ezzel a képpel, de kettő problémám van: az egyik az, hogy ezt az egész formai játékot ez a divatszatyor szétveri, erre oda kell figyelni, addig le kell ezt tenni, csak nem viszi el addig senki. Most ez visszarántja az üzenet líraiságát a földre, és ezáltal az Ez a divat 1976-os számát látjuk, abban voltak hasonló divatfotók. Ez komolytalanná teszi ezt a dolgot. Ez is lehet irány, de akkor még valamivel ezt hangsúlyozni kell. Azt is sajnálom, hogy a cipő orra lekerült a képről, be kell tudni fejezni ezeket az íveket, formákat. Nem indokolja semmi a vágást, nincs miért levágni. (hegyi)
értékelés:
Gondolom allvany, meg minden, de egy kicsit tobb maradhatott volna alul, hogy a cipo is beferjen...(tavolabbi kompozicio)
Tetszik, ahogy a haj rimel a rozsda vorosere...(es pont ezert zavar egy kicsit a taska)
Visszamennek meg, jo helyszin s nem is nehezen megkozelitheto.