Azt hiszem tudom mi a bajom ezzel a képpel (és hogy miért tetszik neked)
A kép készítésekor kihasználsz egy tényt - vélhetőleg szándékosan - amitől a kép olyan, ahogy valóságban soha nem láthatnánk. Az ember szeme nappali világosságnál minimum egy tucat fényértéknyi dinamikát lát, sötétben, sötétedéskor még ennél is sokkal többet, minimum kéttucatnyit.
A digit fényképezőgépek legjobb esetben egy tucatnyit, gondolom a telefonod, kiváltképp kontrasztosított üzemmódban még kevesebbet. Nekem idegen ez a kép, mert tudom-érzem, hogy ha az ablakon ennyi fény jön be, akkor a szoba többi része nem lehet ilyen töksötét, csinált hatása van számomra. Olyan, mintha egyteljes tonalitású képre ráengedtél volna egy durva kontrasztosítást. Tudom, hogy nem ez történt, de ezzel együtt a hatás számomra ez.
És persze elfogadom, hogy te pont ezt akartad, csak most már legalább értem, hogy nekem miért fáj az a tökfeketeség.
Azt hiszem, hogy jól érzed. Az a helyzet, hogy sokat dumáltam már itt elemzésnél arról, hogy flekkek vannak, nézd életlenítve, és rájössz, és ez segíthet a tömegelhelyezésben satöbb. Ha nem is jó a kép - mert elfogadom, hogy nem - de a lényeg ebben nekem épp az volt, hogy mennyire lehet lecsupaszítani a valós helyzetet ilyen jelekké. És épp az az izgalmas, hogy az, amit a mobil képes, az ebben segített.