A Szekszárd sorozatból.
Jó ez a sorozat, mint egy személyes napló, tetszik. De lassan el kellene kezdeni azon gondolkodni Tamásnak, hogy ezt a sorozatot milyen irányba akarja ő maga elvinni, mert valamilyen dolog mellé egyszer csak le kell tenni a voksot. Ezt azért mondom most, mert annyi féle dolgot kaptunk már erre a Szekszárd sorozatra, hogy nagyon széles a spektrum. Ha ezt nem kezdjük el időben becsatornázni valamilyen irányba, akkor el fogjuk veszteni a néző figyelmét magáról a sorozatról. Jó a kép, értem az utalást, bár szerintem kicsit erőltetett. Persze, tényleg van az egészben valami olyan hatás, mintha nem RGB-ben készült volna, ott a kék, ha akarom a többi szín is, de nekem ez egy picit erős, sokat kell rajta dolgoznom, hogy ezt így akarjam látni. A kiválasztást nem teljesen értem, hogy mitől volt fontos, hogy ez a kép elkészüljön. Az indokot keresem, hogy mi az, ami ebben jellegzetes, nagyon Szekszárd, vagy Tamáshoz van köze, valamilyen kapaszkodót keresnék, egyelőre nem találom. Ebben kérném Tamásnak a segítségét. Hogy ez miért Rezonancia, az megint egy érdekes kérdés, hogy itt most a felületek rezonálnak egymásra, vagy miről van szó. Nehéz helyzetben vagyok, mert túl sok most a kérdés, ami bennem fölmerült, amire nem találok a képen választ, és ezt a képnek kellene megmondania. Ismétlés. (hegyi)
Címet bármilyet lehet adni, de sántító elméletet gyártani hozzá nem kell. Ez ködösítés és szúrja a szemet. Ezen a képen nincs olyan szín, mely tiszta C,M,Y lenne(K, ugye a fekete). Még a Lidl-embléma sárgája közelíti meg legjobban a "tisztaságot" (13C,32M,100Y,0K), de már a kékje erősen kevert (100C,75M,32Y,19K), nem beszélve az összes többiről.
Dehat mindez irreleváns. A Szekszárd sorozat: welcome!