Külön köszönet Pilván Adriánnak
Nem tudom ki Pilván Adrián, akire hivatkozás történik a leiratban, egy valamilyen szobabelsőt, vagy vendéglői pult részét látom, bár nagyon sok információ jelenik meg a fekete-fehér képen; akár a talán pillepalack, a söröspohár a többszöri expozícióval, füstök-fények, foltocskák, és ezt egy nagyon jó iránynak tartom, de ettől még a kompozíciónak önmagában működnie kell. A pillepalack vágva van, a háttérben lévő hirdetőtábla, a valamiféle szocialista rekvizítummal, a tükör, a kabát, nem tudom felsorolni sem mindet, hiszen ezek töredékesen jelennek csak meg, nem látom jól, ezek eléggé ad hoc módon vannak komponálva, egy régi, analóg fotós kifejezéssel tekercsvégfotó, a befűzött 35-ös film vége is lehetne ez a kép, ahol egy picit mindig a fény és a következő kocka bezavar, és egy spontán, elkattintott képnek tűnik mindez. Szerintem a nyolcas leckére az irány jó, amit itt a Dani elkezdett, mégis egy picit az a véleményem, hogy káoszt káosszal nem tudunk erősíteni, én ezt visszaadnám ismétlésre. (szőke)
jó, szívesen ismétlek majd ezzel a képpel. Adrián látható a képen amint iszik egy korty sört, az ő kameráját és a lézerbigyuláját használtam. ez a tekercsvégfotó nagyon jó kifejezés arra amit a képpel kapcsolatban érzek, bár nem tudom pontosan, hogy mit takar a tekercsvégfotó kifejezés eredetileg. ezt a káoszt - amit én vagy nem látok, vagy átlátok - kikerülöm majd egy klasszikusabb kompozícióval, bár szerintem kell erre a képre a sok "fölösleges" info.
a címe meg: olyan-amilyen, vagy ilyen-olyan, vagy milyen mély, vagy milyen mélyen? ha szavakkal akarnám elmondani. ezt próbáltam számokkal leírni, sűríteni. így erthetőb Gábor?