Abszolút értem, hogy mi akar lenni a Victory, gondolom középen az a fa, a kompozíció erről beszél, miközben nem egy jó pontról lett ez lefotózva, tehát ez a V betű most eléggé véznán ábrázolódik. Nem tudom, hogy miért nem valamilyen másik irányból lett ez lefotózva. A másik dolog az, hogy ezek azért elég primér üzenetek. Én azt a fajta gondolkodásmódot várom Balázstól fotóban, amit akár a fára feldobott tárgyaknál is látok, annál alább ne adja. Nincs meg a sztori, ez inkább verbál-fotó, amit én annyira nem javaslok követni. (hegyi)
Mariann, igen, a kettéágazó facsonk ragadta meg a képzeletemet. Azt eredményezte a facsonk látványa, hogy egy mutató és középső ujj merev egyenesen tartásával -egyidőben a kéz többi ujjának tenyér felé kanyarításával - kifejezett univerzális győzelem-szimbólum képe rémlett fel bennem. A győzelem jelét, ami felrémlett, mielőtt békésen tovább mehettem volna, visszavetítettem a képre, amit láttam (a park részletére). Elmosolyodtam. Vagy fintorogtam. Ekkor vettem elő a fényképezőgépet, mert úgy véltem, hogy igen hülye helyzet az, amikor egy szinte nullára csonkolt fa-torzó mutogatja a győzelem jelét a többi, zsebre dugott kézzel, szerényen ég felé törő fa között. Ez meg ott áll középen egymaga, és győz. Mutatja az égnek, hogy győz.
Ha közelebb megyek, ennek a fele se látszik.
Simán lehet, hogy a képen így sincs rajta, amin fintorogtam, de ha csak a csúzlit fényképezem le, akkor eleve kizárt lenne, hogy rákerüljön.
Hm. Érdekes, ahogy így írod, meg ahogy nézem a képet, hirtelen eszembe jutott a Nagyítás c. film. Ott is parkban, ilyen leshelyzetből fényképez a fotós, amiről aztán később derül ki, hogy mit is fényképezett le.