Az idő végtelen, a tér rossz helyen
Kínomban már csak együgyű versecskét tudtam címnek adni.

A festészeti munkáknál használják ezt a klasszikus pozíciót, ahogy a gerincoszlop elhajlik és egy fél könyökön támaszkodás van és az arc a fény felé fordul, a láb laza, nyegle mozdulataival egy nagyon jó ritmikai mozdulata van a pamlagon a képnek. Ide behívódik egy művészeti idézet, ami tükörképe ennek a beállításnak, Francisco Goya képpárja, a Meztelen Maja és a Felöltözött Maja, hasonló rekvizítumokkal dolgozik. Egy nagyon izgalmas ritmikau játékot látunk itt, és jó, hogy nyitva hagy egy utat magának az alkotó, hisz ez a kép a vágy kategóriában került beküldésre és innen a kezdettől tovább tud lépni az önmegismerésben is. Benne van az az üzenetredszer is, hogy vágyjál rám, hogy vágyok rád. (szőke)
értékelés:

Hozzászólások

Rosszkor,rossz helyen?

A mozdulásra kész tartás, a markáns, jövőbe tekintő profil, az arcra összpontosuló megvilágítás egyaránt a szovjet filmek hőskorát idézi. És ehhez jön Raszkolnyikov ágya.
A címet és a kategóriát mondjuk nem értem. De a kép az jó.

Új hozzászólás