Klikk
Első szorgalmi feladat, táborban sajnos elfelejtődött elemezni. A koncepció meglesni azt, aki maga is leselkedik, tetten érni. Emellet kicsit arc nélküli önportré is.

A fényképész, akit fényképez a fényképész, én fényképezem a fényképészt, aki fényképezi az ugrató motorost, a mozgás leckére érkezett, de úgy látszik, ezen a héten ezek lesznek a húzómondatok, de nem érzem azt, hogy azon túl, hogy a mozgás leckére küldtem, igen, korrekt, igen, jó, tényleg a motor a levegőben van, vajon hol van az alkotó, hol jelenik meg ebben a személyes attitűd. Akkor tudnánk elfogadni, ha a család leckére lenne, mert a gyereke vagy a Lajoska vagy a Béla, vagy valami. (szőke)
értékelés:

Az idő végtelen, a tér rossz helyen
Kínomban már csak együgyű versecskét tudtam címnek adni.

A festészeti munkáknál használják ezt a klasszikus pozíciót, ahogy a gerincoszlop elhajlik és egy fél könyökön támaszkodás van és az arc a fény felé fordul, a láb laza, nyegle mozdulataival egy nagyon jó ritmikai mozdulata van a pamlagon a képnek. Ide behívódik egy művészeti idézet, ami tükörképe ennek a beállításnak, Francisco Goya képpárja, a Meztelen Maja és a Felöltözött Maja, hasonló rekvizítumokkal dolgozik. Egy nagyon izgalmas ritmikau játékot látunk itt, és jó, hogy nyitva hagy egy utat magának az alkotó, hisz ez a kép a vágy kategóriában került beküldésre és innen a kezdettől tovább tud lépni az önmegismerésben is. Benne van az az üzenetredszer is, hogy vágyjál rám, hogy vágyok rád. (szőke)
értékelés: